کدخبر :176594 پرینت
15 اردیبهشت 1394 - 15:58

تقدیر بانک سرمایه از معلم فداکار اردبیلی

خیراله بیرانوند مدیر عامل بانک سرمایه، در مراسم تقدیر از علی بهاری معلم فداکار اردبیلی که با اهدای بخشی از کبد خود به یک دانش آموز جان او را نجات داده است، گفت: معلمان سرمایه معنوی جامعه هستند و باید افتخارات این سرمایه عظیم برای الگوبرداری نسل جوان بازگویی شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، خیراله بیرانوند در مراسمی که توسط بانک سرمایه در شهر اردبیل برای تقدیر از این معلم فداکار و ایثارگر برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی برای تقدیر از فداکاری معلمی است که بخشی از کبد خود را به یک دانش آموز اهدا کرد تا ایثار خود را برای همیشه و در ذهن و قلب ما ماندگار کند. 

وی با اشاره به این که رسالت اجتماعی جامعه تقدیر از چنین حرکت های معنوی است، تصریح کرد: معلمان سرمایه معنوی جامعه هستند و باید افتخارات این سرمایه عظیم برای عبرت نسل جوان بازگویی شود.

بیرانوند با بیان این که برای ما باعث افتخار است که جامعه معلمان و فرهنگیان، اصلی ترین و بیش ترین سهامداران بانک سرمایه هستند، اظهار داشت: بانک سرمایه مسیر رشد و تعالی خود را در سایه همکاری صادقانه و خدمت گزاری به قشر فرهنگیان فرهیخته می داند و مجموعه این بانک در راه دستیابی به این هدف والا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. 

مدیر عامل بانک سرمایه با اعلام این که عشق و ایثار معلمان تمام شدنی نیست، افزود: اهدای بخشی از عضو خود به دانش آموز نوعی از خودگذشتگی است که جامعه به فراخور وظیفه اجتماعی باید از آن تقدیر کند.

بیرانوند با بیان این که آقای بهاری نه تنها بخشی از کبد خود را به این دانش آموز اهدا کرد بلکه برای تأمین هزینه های درمانی خودرو شخصی و تنها قطعه زمین خود را هم به فروش رسانده است اظهار داشت: این عمل خیر را جز در قالب عشق و ایثار و فداکاری آن هم از سوی مقام والای یک معلم نمی توان تفسیر کرد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین استان و مردم شهر اردبیل برگزار شد، با اهدای یک دستگاه خودرو از آقای بهاری معلم ایثارگر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.