کد مطلب: 

17452

سرعت و امانتداری، رمز جذابیت رایتل/ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: رایتل توانست ظرفیت مناسبی در حوزه‌ی ارتباطی کشور ایجاد کند/ رایتل نباید در رقابت با بخش دولتی، مورد بی‌توجهی قرار گیرد

سرعت و امانتداری، رمز جذابیت رایتل/ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: رایتل توانست ظرفیت مناسبی در حوزه‌ی ارتباطی کشور ایجاد کند/ رایتل نباید در رقابت با بخش دولتی، مورد بی‌توجهی قرار گیرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با ارزیابی مثبت از نقش رایتل در شبکه‌ی اپراتوری کشور، تاکید کرد: رایتل توانست در این مدت، ظرفیت مناسبی در حوزه‌ی ارتباطی کشور ایجاد کند.

 

"غلام محمد زارعی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در ارزیابی عملکرد اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، اذعان کرد: شرکت رایتل به عنوان شبکه‌ای فراگیر و موفق در کشور حضور دارد و هم اکنون پوشش گسترده‌ای را نیز ایجاد کرده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر در کنار وسعت شبکه، باید به سرعت خوب ارتباطات در شبکه‎ی تلفن همراه رایتل اشاره کرد.

 

نماینده‌ی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این مساله که ارتباطات بخش مهمی از زندگی روزمره‎ی افراد در دنیای کنونی محسوب می‌شود، گفت: باید توجه کرد که در بحث ارتباطات، همیشه دو مقوله‌ی سرعت و امانتداری بسیار حائز اهمیت است.

 

زارعی در همین راستا خاطرنشان کرد: اگر هر اپراتور و سیستم ارتباطی بتواند در سرعت و امانتداری موفق باشند، جذابیت‌ها و مزایای بیشتری برای مخاطبان به همراه دارد و از سوی دیگر به مسوولیت خود به درستی عمل کرده است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد رایتل در حوزه‌ی سرعت ارتباطات در شبکه‌ی تلفن همراه، تاکید کرد: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و ما نمی‌توانیم خودمان را از این حوزه دور کنیم. در همین راستا، باید اشاره کرد که رایتل در حوزه‌ی دسترسی و سرعت ارتباطات، عملکرد خوبی داشته است.

 

وی با تاکید بر نقش ابزارهای ارتباطی در حوزه‌ی فرهنگ جامعه، یادآور شد: در بحث امانتداری که مقوله‌ی مهمی است، باید اشاره کرد که وسایل، ابزار و محتوای ارتباطی باید با شاخص ارزش‌ها، فرهنگ و هنجارهای زندگی ما تطابق داشته باشد.

 

نماینده‌ی مردم بویر احمد و دنا در خانه‌ی ملت، همچنین درباره وظیفه‎ی امانتداری رایتل، افزود: من فکر می‌کنم رابطه‌ی مستقیم بین کارکرد امانتداری رایتل و هنجارهای جامعه وجود دارد و البته باید به این مساله بیش از پیش توجه و اهتمام ورزید.

 

زارعی در ادامه‎ی گفت‎وگو با سیتنا با ارزیابی مثبت از نقش رایتل در شبکه‌ی اپراتوری کشور، ابراز داشت: رایتل توانست در این مدت، ظرفیت مناسبی در حوزه‌ی ارتباطی کشور ایجاد کند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در همین راستا، افزود: طبیعی است هنگامی که بخشی با سرمایه‌ی مردمی یا حتی بخش خصوصی و با توان بسیار بالا، قادر به ایجاد ظرفیت مناسب و قابل توجه در حوزه‎ی ارتباطات در کشور است، باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: حمایت از رایتل و مواردی نظیر آن، می‌تواند در حوزه‌ی حمایت قانونی یا حمایت مالی و تسهیلات باشد.

 

زارعی تصریح کرد: از همه مهمتر آنکه رایتل نباید در رقابت با بخش دولتی، مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

 

وی در پایان افزود: باید تلاش کرد تا شیوه‌ای پیش گرفته نشود که در یک رقابت حمایتی، رایتل مورد بی مهری قرار گیرد و ظرفیتی که برای ارتباطات به کار گرفته است، خدای ناکرده کاهش یابد یا از بین برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-28 20:48

افزودن دیدگاه جدید