کد مطلب: 

17436

ابهام در زمینه‎ی تولید گوشی آیفون 6 با همان کیفیت اولیه

ابهام در زمینه‎ی تولید گوشی آیفون 6 با همان کیفیت اولیه

نظر به اعلام ورشکستگی شرکت فنی جی تی که در زمینه‎ی تولید یاقوت کبود که در آیفون‎ها و آی‎پدها بکار می‎رود، صاحب نام است، برخی رسانه‎ها از ورود آیفون 6 با صفحه گوشی از جنس یاقوت کبود به بازار اعلام ترید کرده‎اند.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از رسانه‎های محلی چین، شرکت فنی جی تی (GT Advanced) ورشکستگی خود را اعلام کرد. این شرکت در چهارسال آینده 439 میلیون دلار بدهی خود را به شرکت اپل می پردازد.

 

پس از انتشار این خبر، شرکت اپل اعلام کرد که این شرکت همراه با شرکت جی تی در گذشته درباره کشف روش جدید تولید یاقوت کبود تحقیق کرده ولی متاسفانه هرگز به مرحله تولید نرسیده است.

 

سخنگوی شرکت اپل تصریح کرد: با وجود آن که شرکت جی تی از زمینه تولید یاقوت کبود خارج شده و همکاری دو طرف به نتیجه خوبی نرسیده است، روابط دو شرکت ادامه می یابد.

 

دو شرکت در ارتقای فن تولید یاقوت کبود تلاش های فراوان انجام داده اند. شرکت اپل بر این باور است که فن تولید یاقوت کبود شرکت جی تی در کل محافل ارزش دارد.

 

بنابر گفته های سخنگوی شرکت اپل، می دانیم که در یک سال گذشته، صفحه گوشی با جنس یاقوت کبود تنها در مرحله تحقیق است. از این رو، اکنون جنس یاقوت کبود در آیفون ها و آی پدها تنها Touch ID و درپوش لنز است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-27 17:33

افزودن دیدگاه جدید