ابلاغ دستورالعمل اجرایی مبارزه و برخورد با مفاسد اداری به وزارت ارتباطات
رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مادهی 91 و 92 قانون خدمات کشوری به وزارت ارتباطات و سازمانها و شرکتهای تابعه خبر داد.
به گزارش سیتنا، "داوود سبوحی" اظهار داشت: دستورالعمل اجرایی مواد (91) و (92) قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور تحقق بند (24) سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، با توجه به برنامه های دولت در وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه ابلاغ شد.
وی گفت: بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود در جهت مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع با مفاسد اداری، در تمامی مجموعه های تحت پوشش وزارت و سازمان های تابعه بر طبق این دستورالعمل اجرایی ابلاغ شد.
وی ادامه داد: همچنین استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاههای اجرایی در تمامی سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذی ربط خود تخلف محسوب می شود.
سبوحی در خصوص ابلاغ دستورالعمل ماده 92 قانون خدمات کشوری در وزارت ارتباطات نیز افزود: بر اساس این ماده مدیران و سرپرستان مسوول نظارت، کنترل و حفظ روابط سایر کارمندان در انجام وظایف محوله می باشند.
وی گفت: ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی از مهم ترین برنامه های مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات در سال جدید خواهد بود که در این راستا شاخص های ارتقاء سلامت اداری پس از تایید مقام وزارت ابلاغ شده و طرح های جدید پیشگیرانه از فساد اداری و اقتصادی در این وزارت اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید