کدخبر :173546 پرینت
28 اسفند 1393 - 15:09

سامانه اطلاع‌رسانی سفر و دریافت شکایت‌ها

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه­‌ای از هموطنان درخواست کرد برای دریافت اطلاعات و انتقال شکایت‌ها با سامانه 09629 تماس بگیرند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: «هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شماره 09629 اطلاعات گردشگری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این سامانه با قابلیت ارائه اطلاعات گردشگری، پاسخگویی به شکایات‌ها، ارائه خدمات امداد خودرو در طول تعطیلات نوروزی فعال است.

مسافران و گردشگران عزیز می‌توانند پیش از عزیمت به سفر، اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شماره تلفن سراسری 09629 کسب کنند. این سامانه به صورت 24 ساعته ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری، آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی است.

شکایات و انتقادات واصله به این سامانه از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی و ستادهای اجرایی استان‌ها مورد پیگیری قرار گرفته و حداکثر تا 24 ساعت رسیدگی می‌شود.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.