کدخبر :173219 پرینت
11 اسفند 1393 - 18:51

افتتاح بزرگترین مرکز خدمات محصولات ال‌جی دنیا در ایران

شرکت گلدیران که تاکنون به عنوان پرچمدار مرکز خدمات لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال‌جی در خاورمیانه ایفای نقش کرده است، پنجشنبه 18 دی ماه بزرگترین مرکز خدمات محصولات ال‌جی در دنیا را با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری و مدیریت سازمان فنی و حرفه ای کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط افتتاح کرد. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر شرکت مشتریان گلدیران برگزار گردید، مروری بر مسیر پیموده شده، اهداف و خط مشی آینده، برای مدعوین بازگو شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، هر روزه در گوشه و کنار تهران بزرگ، شاهد افتتاح فروشگاهها، مراکز خرید و بعضا شهرهای بازی مهیج هستیم. این مراکز با تبلیغات رسانه‌ای و محیطی انبوه، بسیاری از خریداران، بازدیدکنندگان و کودکان را جذب می کنند و با رشد فروش روزافزون فعالیت تجاری خود را پیش می برند. در این بین، افتتاح مراکز  خدماتی که عایدی  چندان مستقیمی از مشتریان ندارند، بیش از هر امری می‌تواند مبتنی بر هدف ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان باشد.

شرکت گلدیران که تاکنون به عنوان پرچمدار مرکز خدمات لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال‌جی در خاورمیانه ایفای نقش کرده است، پنجشنبه 18 دی ماه بزرگترین مرکز خدمات محصولات ال‌جی در دنیا را با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری و مدیریت سازمان فنی و حرفه ای کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط افتتاح کرد. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر شرکت مشتریان گلدیران برگزار گردید، مروری بر مسیر پیموده شده، اهداف و خط مشی آینده، برای مدعوین بازگو شد.

موفقیتهای شرکت مشتریان گلدیران مرهون زحمات 4 مدیرعامل برجسته از ابتدا تا کنون بوده است. در سالهای 80 الی 86 دکتر کائینی، 86 الی 88 مهندس محمدیان، 88 الی 93 مهندس باقری و اکنون مهندس علیخانی به دستان توانمند خود مدیریت شرکت مشتریان گلدیران را به دست داشته اند.

سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است. گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر می‌کند اما شرکت مشتریان گلدیران نیز برخلاف بزرگ بودن دارای سیستم چست و چابک بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق داده است. از این روست که 9 سال پیاپی در روز حمایت از مصرف کنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافت کننده لوح حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان گرانقدر آن معرفی می‌شود و پنج سال متوالی است که موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است.

فلسفه وجودی تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در واقع وجود چتر حمایتی برای مشتریان است، تفکری که منشأ آن را می‌توان در جمله «تعهد ما از لحظه فروش آغاز می‌گردد»، یافت. بسیاری از شرکت‌های واردکننده هم اکنون به واردات و عرضه محصولات  حتی فاقد کیفیت مشغول‌اند و با ذکر فقط یک شماره تلفن به عنوان مرکز خدمات پاسخگوی مشتریان هستند؛ اما شرکت مشتریان گلدیران وجود یک سیستم مکانیزه جهت انجام تعهد پس از فروش را نه تنها ضروری می‌داند بلکه بخش‌های پشتیبان شامل پشتیبانی فنی، پشتیبانی قطعات، پشتیبانی مشتریان و ... را جهت ایجاد حداکثر رضایت مشتریان در کلیه مناطق کشور استقرار نموده است.

قاچاق کالا هر ساله لطمات جبران ناپذیری به بخش‌های تولید و بازرگانی کشور وارد می‌کند.  در این زمینه شرکت مشتریان گلدیران تلاش کرده با ارائه خدمات مطمئن و فرهنگ سازی، مفهوم خدمات و خرید از فروشگاه‌های معتبر را ترویج کند. خرید کالای برخوردار از خدمات پس از فروش برای مشتری این امتیاز را ایجاد می‌کند که با خیالی آسوده تا 10 سال از تامین لوازم یکی و قطعات مصرفی کالای خود مطمئن باشد.

شرکت مشتریان گلدیران ضمن عدم حمایت از قاچاق کالاهای برندهای متخلف، خود برخوردی ویژه با متخلفین این قوانین در بخش خمات پس از فروش نموده است. جرائم بازدارنده و لغو نمایندگی و پیگیری های حقوقی از این نوع برخوردها می‌باشد. این شرکت  با بکارگیری بیش از 1450 کارمند که در ستاد مرکزی و دفاتر منطقه‌ای و شعبات و انبارهای قطعات مستقر شده اند وظیفه خود می‌داند زمان انتظار خدمات را به کمتر از 2 ساعت برساند. کنترل لحظه به لحظه عملکرد شعبات و نمایندگان توسط سیستم‌های روز دنیا که از لحظه ثبت درخواست خدمت تا لحظه اتمام خدمت مدیران شرکت بررسی شده و عدول از آن به عنوان خط قرمز شرکت محسوب می‌شود از آن جمله‌اند.

اطلاعات کلیه مشتریان از جمله تغییرات آدرس، دستگاه‌های خریداری شده، نصب کالاها، انتقادات و پیشنهادات و همچنین محتوای مکالمات تلفنی آن‌ها از 8 سال پیش تا کنون موجود بوده و همواره در روند  بهبود آموزش‌های رفتاری از آن استفاده می‌گردد. مرکز آموزش شرکت مشتریان گلدیران، با ظرفیت ایجاد ماهیانه 50 شغل تخصصی در مرکز شهر قدس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، مدت 4 سال است که به تزریق نیروهای جوان و کارآمد و با انرژی می‌پردازد. این مرکز حتی برای بخش‌های تخصصی مرتبط شرکت‌های دیگر نیز اقدام به پرورش نیروهای کارآمد می‌نماید.

این اقدام موفق در امر آموزش، منجر به تشکیل دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدیران با هدف ایجاد شغل واقعی در مقر اصلی آن گردیده‌‌ است.

اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدیران خود از اعضای کارآمد، علمی و فرهیخته دانشگاه‌های معتبر کشور بوده و سعی در بومی سازی رشته‌های ارائه شده در این مرکز می‌نمایند. رشته‌هائی همچون کارشناس سیستم‌های صوتی و تصویری، کارشناسی سیستم‌های تهویه مطبوع و... که نظیر آن در هیچ کدام از دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ارائه نشده‌اند.

همچنین با ایجاد شغل حتی در دفاتر منطقه‌ای کشور که انتقال اطلاعات و دانش تخصصی به آنان همواره به سختی صورت گرفته است، متناسب با شأن و شخصیت افراد شغل متناسب ایجاد می‌شود و دفاتر منطقه‌ای پذیرای همکاری با آنان می‌باشد. پیشرو بودن این شرکت در بخش آموزش از جمله دغدغه‌های  مدیران دلسوز و با تجربه این شرکت است که همواره رشد و ترقی را به دنبال خود داشته است. بدیهی است که جهت آموزش‌های فنی و تخصصی مراکز آموزشی گلدیران به ابزارآلات و دستگاه‌های خاص آموزش که بسیار پر هزینه‌اند، تجهیز شده‌اند، که این امر نشانگر رشد و بالندگی فکری مدیران شرکت مشتریان گلدیران است.

بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از  12000 مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16000 تماس ورودی است. در ضمن، با ارائه 7000 سرویس در روز که شامل سرویس‌های نصب و راه اندازی کالا، تعمیر و نصب مجدد آنها، ارائه خدمات مصرفی، ارائه خدمات جانبی و ... در تلاش است این خدمات را به بیش از روزانه 10000 خدمات برساند. (همچنین ارائه خدمات توسط زوجین با نام سرویس "pink" در سطح استان تهران آغاز شده است).

این شرکت ارائه خدمات رسانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و اعیاد و ایام تعطیل را نه تنها به عنوان یک نقطه برتری بلکه همواره جزئی از وظایف خود می‌داند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.