کد مطلب: 

17321

مهر تایید آقای مدیرعامل بر ادغام شرکت ارتباطات ثابت در شرکت مخابرات ایران

مهر تایید آقای مدیرعامل بر ادغام شرکت ارتباطات ثابت در شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به ادغام شرکت ارتباطات ثابت در مخابرات ایران و ایجاد ساختار سازمانی جدید اشاره کرد و گفت: برند آشنای اول باقی می‎ماند و معاونت‎های بازاریابی و تدارکات و ذخیره‎ی تامین شرکت ارتباطات ثابت در دل مخابرات جای داده می شود و شرکت مخابرات ایران، به عنوان هلدینگ ، کنترل و نظارت 30 شرکت مخابرات استانی ، شرکت ارتباطات سیار و املاک را بر عهده دارد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس ابراهیمی در جمع مدیران مجموعه مخابرات ایران، گفت: پارامترهای متعددی وجود دارد که با بررسی آنها می‎توان میزان عملکرد و تلاش مدیران مخابرات استان‎ها را سنجید.

 

وی به رسیدگی به امور کارگزاران روستایی به عنوان اصلی ترین وظیفه‎ی مدیران عامل شرکت‎های مخابرات استانی تاکید کرد و گفت: مخابرات ایران با تاسیس دفاتر پیشخوان روستائی با تضمین درآمد مناسب ماهانه و انعقاد قرارداد 44 ساعت در هفته با بیمه‎ی کامل برای کارگزاران، حمایت خود را از کارگزاران انجام داده است. از این پس مسوولیت تمامی کارگزاران روستائی و رفع مشکلات و مسایل آنها بر عهده‎ی مستقیم مدیران عامل استان هاست.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توجه به آبونمان و تعرفه‎های مخابراتی بعد از همکدسازی را به عنوان پارامتر بعدی اشاره کرد و گفت: اطلاعاتی که از سوی استان‎ها دریافت کردیم، دقیق نیست زیرا که تفاوت زیادی بین گزارش ها و اطلاعات استان ها دیده می‎شود.

 

وی از مدیران عامل استان‎ها خواست تا با اطلاعات دقیق و صحیح ، مرکز را برای تصمیم گیری کمک کنند، زیرا که تاخیر در ارائه‎ی این اطلاعات، از میزان درآمد کاسته و موجب ضرر برای مخابرات می‎شود.

 

مهندس ابراهیمی در بخش ساختار سازمانی، به ادغام شرکت ارتباطات ثابت در مخابرات ایران و ایجاد ساختار سازمانی جدید، اشاره کرد و گفت: برند آشنای اول باقی می‎ماند و معاونت‎های بازاریابی و تدارکات و ذخیره‎ی تامین شرکت ارتباطات ثابت در دل مخابرات جای داده می شود و شرکت مخابرات ایران، به عنوان هلدینگ ، کنترل و نظارت 30 شرکت مخابرات استانی ، شرکت ارتباطات سیار و املاک را بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  USO اعتبار خوبی است که از سوی وزارت ارتباطات در اختیار مخابرات ایران قرار گرفته است، گفت: ما باید از این اعتبار به خوبی استفاده کنیم و تنها به فکر سود دهی بالا نباشیم در این راستا ،25 هزار نقطه روستایی برای اتصال به ADSL آماده بهره برداری است و امیدواریم تا 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بر خرید تجهیزات از تولید داخل تاکید کرد و گفت: هر جا که مطمئن باشیم تولیدات داخلی دارای استانداردهای لازم هستند ، خرید محصولات خارجی نخواهیم داشت.

 

وی استفاده از تجهیزات wifi را برای شرکت های مخابرات استانی بسیار مهم دانست و گفت: با توسعه wifi در استان ها بخشی ازمشکلات درآمد تلفن ثابت حل و علاوه بر آن درخواست های مردم نیز پاسخ داده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-21 13:39

افزودن دیدگاه جدید