مخابرات تهران موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار کیفیت شد
شرکت مخابرات استان تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار یک ستاره کیفیت در راستای ارایه خدمات تلفن ثابت و دیتا شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مراسم اختتامیه چهارمین دوره فرآیند جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شنبه نهم اسفند ماه سالجاری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این مراسم مهندس خسروی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از تمامی کسانی که در دولت الکترونیک فعالیت میکنند گفت: الحمدالله سیر جایزه ملی کیفیت سال به سال رو به تعالی است و در این راستا شرکتهای بزرگ و کوچک علاقه مند شدند از این مسیر برای رشد و تعالی خود استفاده کنند.
وی افزود: وقتی یک محصولی با کیفیت ارایه شود مطمئناً خروجی و منافع آن به همان سازمان، شرکت، مشتریان و ذینفعان آن سازمان برمیگردد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این جایزه یک نماد است برای تشویق و تقدیر سازمانها و شرکتها و لازم است سازمانهای مختلف از این فرصتها برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در ارایه سرویس و همچنین ارایه خدمت بهتر و در نهایت جلب رضایت و کسب منافع بیشتر استفاده کنند.
مهندس خسروی یادآور شد : اگر بخواهیم در دنیای امروز که دنیای رقابت است حضور داشته باشیم راهی به جز مسیر کیفیت و ارتقای هرچه بیشتر خود نداریم.
گفتنی است در حاشیه مراسم مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مبنی بر نقش شرکت مخابرات استان تهران در رشد و توسعه صنعت آی تی کشور ، به فعالیتهای شرکت مخابرات و همچنین برنامهریزی ریزیهای آتی اشاره کرد و اظهارداشت: به دلیل اینکه شرکت مخابرات استان تهران از بستر و زیرساختهای لازم برای ارایه سرویس به دیگر اپراتورها برخوردار است، قطعاً نقش تأثیرگذار و بسزایی در بهبود کیفیّت و ارتقای فعالیتهای عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد داشت.
مهندس صیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مقوله مشتریمداری افزود: با توکل به خدای متعال بنا داریم در سال 94 به مشتریمداری و ارتقای کیفیّت خدمات و سرویس های مخابراتی و ارتباطی متمرکز سازیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید