کدخبر :172744 پرینت
16 بهمن 1393 - 17:50

افتتاح چارسو، اولین برندشاپ خاورمیانه ال‌جی در تهران

اولین برندشاپ خاورمیانه ال‌جی در تهران با نام “چارسو“ افتتاح شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مراسم افتتاحیه اولین فروشگاه برندشاپ چارسوی ال‌جی در تهران با حضور میهمانان ویژه‌ امروز پنج شنبه برگزار شد. آقای کوین چاو، ریاست منطقه‌ای ال‌جی الکترونیکس، آقای وِین پارک، مدیر فروش و بازاریابی ال‌جی، آقای کریس جانگ، مدیر کل ال‌جی در ایران و آقای حسین تنهایی، مدیرعامل شرکت گلدیران درب‌های اولین برندشاپ ال‌جی را بر روی مشتریان ایرانی و همیشه وفادار ال‌جی در ایران گشودند.

شاید با شنیدن نام چارسو، به یاد بازار و راسته‌های اصلی و فرعی آن بیفتید. اما این چارسو با چارسوهای دیگر فرق می‌کند. چارسوی ال‌جی نه تنها اولین برندشاپ شرکت ال‌جی الکترونیکس در خاورمیانه است بلکه مکانی برای نمایش محصولات پیشرفته و به‌روز ال‌جی به مشتریان ایرانی است. این فروشگاه بزرگ محل تلاقی سلیقه مدرن و انتخاب ناب مشتریان ایرانی با طراحی و فناوری‌های پیشرفته و مبتکرانه محصولات ال‌جی است. چارسو، جایی شبیه خانه و مکانی است که می‌توانید محصولات را از نزدیک لمس و کار با آنها را تجربه کنید. اگر به دنبال سبک زندگی هوشمندتر، پیشرفته‌تر و مدرن‌تر هستید چارسو پاسخگوی تمامی نیازهای شماست. به عبارت دیگر:

  • چارسو یعنی زندگی بهتر برای مشتریان ایرانی
  • چارسو یعنی نمایش مجموعه‌ای کامل از محصولات ال‌جی و ارائه تصویری بی‌عیب‌ونقص، مرغوب و تمام‌عیار از آنها
  • چارسو یعنی خرید راحت در مکانی امن و آرام

به دنبال هر چه هستید، چارسو چارۀ شماست؛ از لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع هوا گرفته تا لوازم صوتی و تصویری، موبایل و هر دستگاه الکترونیک دیگری که نام برند ال‌جی بر روی آن می‌درخشد!

ال‌جی و گلدیران تصمیم به ایجاد تحول مفاهیم واقعی و استانداردهای فروش برای محصولات پیشرو در ایران دارند. این دو شرکت بر این باورند که مشتری ایرانی لایق دریافت بهترین خدمات  است.

از روز پنجشنبه ۱۶ بهمن، قدم به چارسوی مدرن و متفاوت ال‌جی بگذارید و مرغوب‌ترین‌، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات را خریداری کنید. این فروشگاه در خیابان جمهوری تهران، تقاطع خیابان حافظ، جنب مجتمع علاء‌الدین، واقع شده است.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.