کد مطلب: 

172592
وزیر ارتباطات عراق در پاسخ به سیتنا:

تبادلات ارتباطاتی عراق با ایران، بیشتر از سایر کشورهاست/ برای توسعه‌ی همکاری‌های ارتباطی بین ایران و عراق مذاکرات سازنده‌ای داشته‌ایم

وزیر ارتباطات عراق، اظهار داشت: اگرچه همکاری‌های گسترده‌ی ارتباطاتی میان عراق و سایر کشورهای دنیا وجود دارد ولی تبادلات ارتباطاتی عراق با ایران در مقایسه با سایر کشورها بیشتر است.
تبادلات ارتباطاتی عراق با ایران، بیشتر از سایر کشورهاست/ برای توسعه‌ی همکاری‌های ارتباطی بین ایران و عراق مذاکرات سازنده‌ای داشته‌ایم

به گزارش خبرنگار سیتنا، "حسن کاظم الراشد" در حاشیه‌ی مراسم افتتاح گام نخست پروژه‌ی اوج (ترانزیت ارتباطات عراق از طریق ایران) در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص حجم ترافیک ارتباطاتی بین ایران و عراق در مقایسه با حجم مبادلات مخابراتی عراق با سایر کشورها، گفت: اگرچه همکاری‌های گسترده‌ی ارتباطاتی میان عراق و سایر کشورهای دنیا وجود دارد ولی تبادلات ارتباطاتی عراق با ایران در مقایسه با سایر کشورها بیشتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایستگاه‌های ارتباطی خوبی بین دو کشور برقرار است. این ایستگاه ها بیشتر از یک ایستگاه است که باعث می‌شود تعاملات ارتباطی بیشتری بین دو کشور برقرار شود.

وزیر ارتباطات عراق در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص برنامه‌های آینده‌ی این کشور برای توسعه‌ی همکاری‌های ارتباطاتی با ایران، گفت: برای آغاز و توسعه‌ی همکاری‌های ارتباطی بین دو کشور، مذاکرات سازنده‌ای داشته‌ایم و توسعه‌ی این همکاری‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-27 13:09

افزودن دیدگاه جدید