کد مطلب: 

171943

آغاز ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت‌ علمی

پذیرش و ثبت نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت‌ علمی

به‌گزارش سیتنا، مهندس سیدعلی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی درباره عضویت متقاضیان در این مرکز اظهار کرد: تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته، تجهیزات پزشکی، مواد نوترکیب و جدید، و فناوری‌های حوزه محیط زیست می‌توانند درخواست خود به این مرکز ارسال کنند.

وی افزود: وجود تیم کاری کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح فناورانه با قابلیت تجاری‌سازی و برنامه‌کاری منسجم، از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در ادامه با اشاره به مراحل پیش روی متقاضیان اعلام کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت و با ارائه اطلاعاتی در خصوص تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرارخواهند گرفت و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه و آشنایی با پارک فناوری پردیس و مرکز رشد به صورت عمومی برگزار می‌شود؛ در گام بعدی با حضور متخصصان مربوطه، جلسات جداگانه‌ای با صاحبان طرح‌ها برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و موضوعات فنی مورد تایید قرار گیرند.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان همچنین به محدودیت فضای استقرار شرکت‌ها و تعداد درخواست‌ها اشاره کرد و افزود: طرح‌های برتر جهت استقرار در مرکز رشد برگزیده می‌شوند و سایر تیم‌ها به سایر مراکز زیرمجموعه پارک برای ادامه فعالیت خود هدایت خواهند شد.

به گفته وی، مهلت ارسال درخواست برای متقاضیان محترم تا پایان دی‌ماه تعیین شده است و علاقه مندان برای ثبت نام از طریق وبسایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی به آدرس techpark.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-30 14:59

افزودن دیدگاه جدید