کد مطلب: 

171834

گوشی جدید لنوو با قابلیت هایی باور نکردنی در راه است (تصویر و مشخصات)

شما یک اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن HD و باتری به ظرفیت چهار هزار میلی آمپر ساعت را چگونه ارزیابی می کنید؟ یقینا در فوق‌العاده بودن طول عمر این باتری جای شکی نیست اما بر اساس اظهارات لنوو گوشی هوشمند Lenovo P70 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود ۴۶ روز در حالت standby دوام می آورد؛ خارق العاده نیست؟!
گوشی جدید لنوو با قابلیت هایی باور نکردنی در راه است (تصویر و مشخصات)

به گزارش سیتنا به نقل از PhoneArena، همان طور که می دانید دیگر محصولات لنوو مانند P780 و S860 نیز از باتری شگفت‌انگیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردارند؛ با این وجود به نظر می رسد که عضو جدیدی از خانواده اسمارت فون های لننو با این باتری شگفت انگیز در راه است. بر اساس گزارشات منتشره کمپانی Lenovo در اسمارت فون میان رده جدید خود یعنی p70، نمایشگری ۵ اینچی را با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ترکیب کرده است که در نتیجه کاربر برای ۱۵ ساعت مداوم می تواند از امکانات متنوع اسمارت فون خود نهایت استفاده را ببرد.

علاوه بر باتری فوق العاده سایر مشخصات فنی Lenovo P70 به شرح زیر می باشد:
- نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل
- پردازنده ۶۴ بیتی مدیاتک با پشتیبانی از اتصالات LTE
- ۱ گیگابایت رم
- ۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
- ۱۳ مگاپیکسل دوربین اصلی
- ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی
- باتری ۴۰۰۰mAh
- ابعاد ۱۴۲ در ۷۱.۸ در ۸.۹ میلیمتر
- پشتبانی از دو سیم کارت همزمان فعال

هرچند که لنوو هنوز زمان معرفی رسمی و قیمت این اسمارت فون را اعلام نکرده اما بعید بنظر می رسد که این کمپانی چینی قصد معرفی این اسمارت فون را در روز های آخر سال ۲۰۱۴ داشته باشد؛ هم چنین برای اطمینان از دوام باتری P70 باید منتظر نتایج بنچمارک ها و تست های منابع مختلف باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-22 18:55

افزودن دیدگاه جدید