ابراز نارضایتی عموم مخاطبان سیتنا از رومینگ ملی بین اپراتوری!
مخاطبان پایگاه خبری سیتنا، "مدیریت رگولاتوری در اجرای رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه" را نامطلوب دانستند.
کاربران سیتنا با شرکت در نظرسنجی به سوال "مدیریت رگولاتوری در اجرای کامل رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه موفق بوده است؟" پاسخ دادند.
تا لحظه ارسال این خبر 484 نفر در این نظرسنجی شرکت کردهاند و تنها 18 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از نحوهی مدیریت رگولاتوری بر اجرای رومینگ اپراتورها ابراز رضایت کردند.
در حالی که، طی هفتههای اخیر کاربران تلفن همراه از نحوهی برقراری رومینگ بین اپراتوری ابراز نارضایتی داشتهاند و شنیدههای خبرنگار سیتنا حاکی از قطع رومینگ ملی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه است، وزیر ارتباطات در نشست خبری نمایشگاه تلکام از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.
واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شنیده می شود یکی از اپراتورها خدمات رومینگ خود را قطع کرده است، اظهار کرد: براساس توافقاتی که سه اپراتور با یکدیگر امضا کردهاند موظف به ارائه این خدمات هستند و خدمات رومینگ به مرور زمان کیفیت بهتری نیز پیدا می کند اما این مساله را که رومینگ قطع شده برای اولین بار است که می شنوم. چراکه اکنون مردم از خدمات رومینگ ملی بسیار راضی هستند و ما امیدواریم به مرور زمان و با تکمیل خدمات رومینگ در مرحله بعد وارد مرحله ترابردپذیری شمارهها شویم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید