کد مطلب: 

16910

مراسم قرعه کشی خودرو سابرینای آسیاتک برگزار شد

مراسم قرعه کشی خودرو سابرینای آسیاتک برگزار شد

مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو سابرینا ویژه خرید و تمدید سرویس های اینترنت پرسرعت  یکساله شرکت آسیاتک که در ابتدا به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا شد اما به دلیل استقبال از سوی کاربران تا میلاد با سعادت امام هشتم (ع)  تمدید شده بود، برگزار شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، روز سه شنبه اول مهر ماه، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شرکت انتقال داده های آسیاتک، مراسم قرعه کشی برگزار و برنده خوش شانس خودرو سابرینا و برندگان 4 دستگاه آی پد معرفی شدند.

بنابراین گزارش پس از قرعه کشی میان بیش از 30 هزار مشترک واجد شرایط که سرویس اینترنت پرسرعت یکساله به بالا از شرکت آسیاتک خریداری و یا سرویس خود را تمدید کرده بودند، آقای رضا آزادی 31 ساله از استان فارس شهر شیراز برنده خوش شانس یک دستگاه خودرو سابرینا شد.

 

براساس این گزارش در قرعه کشی مذکور، محاسبه امتیازات شرکت کنندگان به صورت تصادفی از میان مشترکانی که سرویس اینترنت پرسرعت ADSL+2 یکساله به بالا از آسیاتک خریداری نموده اند، صورت گرفت.همچنین طی مراسمی پیمان کوه نبرد، امید طالقانی، شفیقه رفائی سبز علی خواه و زهرا اسمعیلی زاده به عنوان برندگان خوش شانس 4 دستگاه آیپد مسابقه نظرسنجی سایت، معرفی شدند.

 

لازم به ذکر است که مشترکین واجد شرایط، برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و به صورت خودکار در این قرعه کشی شرکت داده شدند.

 

خودروی سابرینای آسیاتک و 4 دستگاه آیپد روز 20 مهرماه به مناسبت عید غدیر خم، طی مراسمی با شکوه به برنده خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-29 14:43

افزودن دیدگاه جدید