کد مطلب: 

16676

چتری برای بهبود ژورنالیسم علم و فناوری

چتری برای بهبود ژورنالیسم علم و فناوری

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دومین دوره‎ی آموزش ژورنالیسم علمی با ابراز خرسندی از برگزاری اینچنین نشست‌های آموزشی، گفت: باید بیشتر تلاش کنیم تا کیفیت مطالب تولید شده مرتبط با علم و فناوری را در رسانه‌ها افزایش دهیم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "سورنا ستاری" با اشاره به اهمیت ژورنالیسم علمی و به تعویق افتادن این دوره‌های آموزشی، گفت: یکی از بحث‌های اصلی در حوزه‎ی علم و فناوری، آموزش‌هایی است که باید در حوزه‎ی رسانه و آموزش خبرنگاری داده شود؛ زیرا ضعف‌هایی در این حوزه احساس می‌شود و قوت این حوزه سبب قوت کشور می‌شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه افزود: باید بیشتر تلاش کنیم تا کیفیت مطالب تولید شده مرتبط با علم و فناوری در رسانه‌ها بالاتر رود.

ستاری با تاکید بر فعالیت بیشتر برای رسیدن به نقاط مطلوب در این حوزه، اذعان داشت: نمونه‌های موفق تورهای علمی که هم اکنون در خارج از کشور در حال پیاده شدن هستند، از جمله الگوهایی خواهند بود که می‌توانند در حوزه#ی رسانه به کار برده شوند.

وی در پایان، برگزاری تورهای علمی و کلاس‌ آموزشی را گامی در جهت تحقق اهداف کشور خواند و گفت: این رویه، آغازی برای رسیدن به نقاط مطلوب در این حوزه خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-17 12:59

افزودن دیدگاه جدید