کد مطلب: 

16670

بر اساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری؛ سازمان تامین اجتماعی رتبه نخست خود ارزیابی در سال 92 را کسب کرد

بر اساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری؛ سازمان تامین اجتماعی رتبه نخست خود ارزیابی در سال 92 را کسب کرد

در ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، سازمان تامین اجتماعی در بین سازمان‎های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بعد شاخص های عمومی و ارزیابی عملکرد، حایز رتبه نخست شد.

 

به گزارش سیتنا، هر سال معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با استناد به مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی را در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی دریافت و پس از بررسی گزارش‎ها، نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه به همراه رتبه بندی دستگاه‎ها را برای بهره برداری و استفاده در اصلاح و ارتقاء سطح عملکرد اعلام می کند.

 

گزارش عملکرد سازمان تأمین اجتماعی پس از بررسی های کارشناسی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تیرماه سال جاری به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شد که نتایج حاصل از آن معاونت نشان داد این سازمان در بین سازمان‎های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بعد شاخص های عمومی و ارزیابی عملکرد، حایز رتبه نخست شد.
 

محورهای ارزیابی شاخص های عمومی و عملکرد شامل شش مورد؛ برنامه و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی، برنامه فناوری های مدیریتی، برنامه صیانت از حقوق مردم و مردم سالاری و برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد است.

 

در ارزیابی شاخص های اختصاصی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تنظیم و نظارت بر روابط کار و اعتلای فرهنگی و اجتماعی سرمایه های انسانی سقف امتیازهای در نظر گرفته شده را کسب کرده‎اند.

   

در بررسی این گروه از شاخص‎ها، شاخص همکاری‎های منطقه ای و بین المللی کمترین استاندارد را نسبت به سایر محور ها داشته اند.

     
رفاه اجتماعی، تعاون، شناخت و مدیریت بازار کار، ترویج و توسعه کار آفرینی و آموزش و پژوهش را از دیگر شاخصهایی عنوان کرد که مورد توجه بوده اند.

در ارزیابی انجام شده، سازمان تامین اجتماعی در بین سازمان های بهزیستی، بیمه سلامت ایرانیان، آموزش و فنی و حرفه ای، بازنشستگی و ستاد وزارت خانه سقف امتیاز را که 1000 بوده است در دو حوزه شاخصهای عمومی و اختصاصی کسب کرد و با دارا بودن 2000 امتیاز که سقف امتیازها نیز است در رتبه نخست هر دو ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام   

 

منبع: سایت سازمان تامین اجتماعی (لینک)

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-17 11:48

افزودن دیدگاه جدید