حمایت شرکت پست از پایان نامهها و تحقیقات بازار
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، ترافیک پایدار، ارزش افزوده و مستهلک نکردن مجموعه را به عنوان اولویت های اساسی پست در انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها برشمرد.
به گزارش سیتنا، مهندس مهری در نشستی که با مدیریت و کارکنان اداره کل بازاریابی و بررسی های اقتصادی داشت بر ایجاد یک نگاه جدید در جهت ایفای نقش های تازه در جامعه تاکید کرد.
در این نشست که نجاری عضو هیات مدیره، بوداغی معاون فنی مدیرعامل و ترابی مدیرکل روابط عمومی نیز حضور داشتند، وی با بیان این که شاید توسعه دولت الکترونیک، حذف کاغذ از تعاملات اجتماعی و کاهش پست نامه و قبوض برای شبکه به عنوان یک تهدید محسوب گردد، افزود: باید این تهدید را به فرصت تبدیل و استراتژی آینده پست را متناسب با این شرایط ترسیم نماییم به طوری که براساس نیازهای نوین مردم، جایگزین مناسبی را طراحی و معرفی کنیم.
مهری نهادینه سازی باور به توسعه بازارهای جدید و توسعه خدمات الکترونیک را نزد تمامی همکاران ضروری برشمرد و خواستار حمایت از پایان نامه ها، تحقیقات بازار و استفاده از تجارب فعالین بخش خصوصی در این زمینه شد.
رییس هیات مدیره ترافیک پایدار، ارزش افزوده و مستهلک نکردن مجموعه را به عنوان اولویت های پست در انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها عنوان کرد.
وی با اشاره به این که شناسایی تهدیدهای خدمات پستی و آینده نگری از ماموریت های اصلی حوزه بازاریابی به شمار می رود، اظهار داشت: باید شبکه به سمت بازاریابی نوین سوق یافته و در توسعه و جذب بازار هر همکار پستی به عنوان یک بازاریاب نقش آفرینی نماید.
مدیرعامل حفظ بازار و اقتصادی بودن قراردادها را اولویت اساسی شبکه خواند و خواستار کنترل بازخورد، نظارت بر نحوه انجام کار و مرتفع نمودن نقاط ضعف در قراردادها شد.
اصلاح ساختار درحوزه بازاریابی با اتخاذ ساز و کار کارشناسی و تمرکز بر فعالیت های بازار در استان های بزرگ، ارایه آموزش های تخصصی درحوزه بازاریابی، تحقیقات بازار، مدیریت روابط با مشتری و استفاده از ظرفیت ها و امکانات بخش خصوصی از دیگر محورهای مورد بحث مهری در این نشست بود.
در ادامه بوداغی با اشاره به این که حوزه فعالیت بازاریابی، بر استراتژی های کلی نهاده شده است بر تاثیر مشارکت تمامی کارکنان مجموعه و ایجاد تفکر جمعی در بخش بندی بازار تاکید کرد.
وی انعطاف پذیری در مباحث نرخ در شرایط رقابتی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید با احصا و شناسایی نیازهای جامعه و امکان سنجی فعالیت ها در فضای رقابتی موجود از یک سو بتوانیم خدمات متنوع، نوین و با کیفیتی را به مخاطبان عرضه نموده و از سوی دیگر شبکه را منتفع سازیم.
خاطرنشان می سازد در آغاز جلسه کیوانی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته اداره کل بازاریابی و بررسی های اقتصادی ارایه کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید