کد مطلب: 

16516

هر آنچه درباره‎ی گوشی ضدآب Xperia M2 Aqua سونی باید بدانید

هر آنچه درباره‎ی گوشی ضدآب Xperia M2 Aqua سونی باید بدانید

ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری Sony Mobile گفت: در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب برای همگان، را معرفی کردیم. اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم.

 

به گزارش سیتنا، مدیر هنری Sony Mobile اطلاعات جدیدی در خصوص Xperia M2 Aqua را به شرح ذیل منتشر کرد: "این گوشی مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی به دنبال چیزی بیشتر از مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است.

ایدۀ پشت استراتژی انتخاب رنگ ما نسبتاً ساده بوده و بر مبنای دو عنصر کلیدی است. نخست ارائه گزینه‌ای به کابرانمان برای نمایش شخصیت و سلیقه شان. دوم ارائه طیفی از رنگ‌ها و مواد که Sony Xperia را متمایز کند.

ما در نیمۀ پایانی امسال دو سری رنگ را در استراتژی طراحی‌مان برای کل محصولات به کار گرفته‌ایم- «سری گرم» و «سری جنگلی».. که همان‌ نام‌هایی هستند که در تیم طراحی به‌کار می‌بریم.

«گرم» با از پایۀ مسی شروع شده و به سوی طیف رنگ هیجان‌انگیز و برانگیزانندۀ قرمز و نارنجی می‌رود. «جنگلی» رنگ زیبای سبز نقره‌ای است که از  فلز آبدیده الهام گرفته است و در این طیف رنگ، رنگ‌های سبز روشن و سبز فسفری هم وجود دارد.

Xperia M2 Aqua مسی از آمیختن رنگ‌مایه‌های «فلز» و «زمین» الهام گرفته و  ظاهری حرفه‌ای را ایجاد کرده که متفاوت و متمایز است. فلزهای مس و برنج در چند سال گذشته به‌طور تدریجی در مدل‌های ممتاز مبلمان،تجهیزات نورپردازی، دکوراسیون وسایل جانبی، مد و حمل‌ونقل پدیدار شده‌اند. هدف ما ایجاد حس و ظاهری ممتاز بوده است که هم پیشرفته باشد و هم امروزی و همگام با تازه‌ترین مد روز نیز باشد.

Xperia M2 Aqua با رنگ‌های مشکی، سفید و مسی همچنین به‌طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-08 07:23

افزودن دیدگاه جدید