کد مطلب: 

16418

دغدغه های فرهنگی با کاهش سرعت اینترنت رفع نمی شود

دغدغه های فرهنگی با کاهش سرعت اینترنت رفع نمی شود

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه با تاکید بر اینکه طرح مباحثی همچون جلوگیری از افزایش سرعت اینترنت مغایر برنامه پنجم است، گفت: باید راهکار دیگری برای کاهش دغدغه های فرهنگی اتخاذ کرد و قطعا این دغدغه ها با کاهش سرعت اینترنت رفع نمی شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خانه ملت، "رمضانعلی سبحانی فر" رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق برنامه پنجم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است نسبت به ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات اقدام و امکان دسترسی پرسرعت مبتنی بر توافقنامه سطح خدمات را به صورتی فراهم نماید که تا پایان سال دوم کلیه دستگاههای اجرائی و واحدهای تابعه و وابسته و تا پایان برنامه، شصت درصد (60%) خانوارها و کلیه کسب و کارها بتوانند به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شوند از این رو طرح مباحثی همچون جلوگیری از افزایش سرعت اینترنت مغایر برنامه پنجم است.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه اینترنت پرسرعت و افزایش پهنای باند لازمه دولت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار است،‌ گفت: برای رفع دغدغه های فرهنگی و معضلات اجتماعی باید بسته فرهنگی تهیه شود نه اینکه سرعت اینترنت کاهش یابد.

 

وی با بیان اینکه با ایجاد شبکه ملی اطلاعات و افزایش داده های اطلاعاتی در داخل می توان دغدغه های فرهنگی را کم کرد، ‌گفت: تکنولوژی به سرعت در حال رشد است و قطعا نمی شود جلوی آن را گرفت.

 

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تاکید کرد: باید راهکار دیگری برای کاهش دغدغه های فرهنگی  اتخاذ کرد و قطعا این دغدغه ها با کاهش سرعت اینترنت رفع نمی شود./

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-01 13:41

افزودن دیدگاه جدید