کد مطلب: 

16278

اعطای پروانه اینترنت نسل بالا به اپراتورهای تلفن همراه بر خلاف منافع ملی است

اعطای پروانه اینترنت نسل بالا به اپراتورهای تلفن همراه بر خلاف منافع ملی است

روح الله مومن‌نسب با نادرست دانستن رویه وزارت ارتباطات برای اعطای پروانه اینترنت نسل سوم و بالاتر به اپراتورهای تلفن همراه، گفت: این کار بر خلاف منافع ملی است و خیانت محسوب می‌شود.

 

این کارشناس فضای مجازی در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا درباره‎ی برنامه‎ی روز سه شنبه وزارت ارتباطات برای اعطای مجوز اینترنت نسل سوم و بالاتر به یکی از اپراتورهای تلفن همراه، گفت: با توجه به حساسیت فراوانی که در شهر مقدس قم در سطح مراجع و علما، نمایندگان مجلس، اعضای شورای عالی فضای مجازی، مسوولان قضایی، متدینین و خانواده‌ها وجود دارد، وزارت ارتباطات باید از رویه‎ی غیرقانونی خود دست برداشته و نباید مراسم "اعطای مجوز ارتقاء پروانه شرکت خدمات ایرانسل به نسل سوم و بالاتر" را برگزار کند.

وی در ادامه با تاکید بر آثار منفی راه‌اندازی اینترنت نسل سوم و بالاتر بر روی گوشی‌های تلفن همراه، خاطرنشان کرد: تا هنگامی که جلوی جنبه‌های منفی نسل بالای اینترنت بر روی تلفن همراه گرفت نشده، شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی نشده، پیوست فرهنگی تصویب و برای اجرا ابلاغ نشده، همچنین شبکه IP MEDIA و IP TV راه‌اندازی نشده و شبکه‎ی ملی فرهنگ توسط وزارت ارشاد به طور کامل تامین محتوا نشده، راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه در سطح کشور و بر روی سیم‌کارت بیش از 70 میلیون مشترک، خلاف منافع ملی است و خیانت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-25 20:08

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
به شما باشه ما مردم باید اینترننت نریم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مصطفی
می گم اصلا اینترنت می خواهیم چی کار؟!! چرا مثل قدیما با نامه باهم ارتباط بر قرار نکنیم و روزنامه نخونیم؟خیلی هم صفا داره.
ارسال شده توسط مصطفی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر رحيم
يهو بگو تلفن همراه رو جمع كنيم و به جاي برق از چراغ زنبوري استفاده كنيم به جاي گاز از زغال بهره ببريم و به جاي ماشين سوار شتر بشيم تا خيال شما رهحت شه.
ارسال شده توسط رحيم در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید