کد مطلب: 

15945

سفیر ایران در باکو از سفر نمایندگان بخش خصوصی حوزه‎ی ICT ایران به آذربایجان خبر داد

سفیر ایران در باکو از سفر نمایندگان بخش خصوصی حوزه‎ی ICT ایران به آذربایجان خبر داد

سفیر ایران در باکو از سفر هیاتی ایرانی متشکل از نمایندگان شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به باکو برای مذاکره با شرکت های آذربایجانی خبر داد.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از zawya، در دیدار "محسن پاک آئین" سفیر ایران در آذربایجان با "علی عباس اوف" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری آذربایجان، بر افزایش همکاری‎های دو کشور تاکید شد.

 

در این دیدار، "علی عباس اوف" ضمن اشاره به سفر اخیر خود به ایران، این سفر  را مفید و سازنده قلمداد کرد و گفت که او و محمود واعظی همتای ایرانی خود بر گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای و همچنین همکاری بین بخش های خصوصی دو کشور تاکید دارند.

 

وی ادامه داد: آذربایجان و ایران در مورد تمامی موضوعات باقیمانده مربوط به مقررات منابع فرکانسی در مناطق مرزی به توافق رسیده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری آذربایجان، افزود: مقررات طیف های فرکانس رادیویی مربوط به پخش رادیویی و تلویزیونی و ترانزیت ترافیک بین المللی از مهمترین موضوعات مذاکرات بین وزرای ارتباطات دو کشور در جریان سفر هیئت آذربایجانی به تهران در ماه ژوئن بوده است.

 

در همین حال، "محسن پاک آئین" سفیر ایران در باکو گفت که سفر اخیر وزیر ارتباطات آذربایجان به تهران، نقطه عطفی در روابط بین دو کشور همسایه بود و ابراز امیدواری کرد که تجارت تهران و باکو به طور قابل توجهی افزایش یابد.

 

پاک آئین همچنین بر اهمیت توسعه همکاری ها بین دو کشور و همکاری فعالان بخش خصوصی دو طرف تاکید کرد.

 

وی افزود: هیاتی ایرانی متشکل از نمایندگان شرکت های فعال در زمینه ارتباطات به زودی برای مذاکره با شرکت های آذربایجانی به باکو سفر خواهند کرد.
انتهای پیام

WWW.CITNA.IR

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-31 20:23

افزودن دیدگاه جدید