کدخبر :1477 پرینت
17 بهمن 1390 - 11:56

افزایش 19 درصد ی پرداخت های غیرحضوری قبوض تلفن ثابت

متن خبر

پرداخت های غیرحضوری مشترکین تلفن ثابت شرکت مخابرات استان تهران در 8 ماهه سال 90 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد رشد یافته است.

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، "ولی اله سعیدیان" معاون دفتر روابط عمومی ضمن اعلام  این مطلب گفت: در 8 ماهه سال جاری 16 میلیون و 806 هزار مشترک قبوض تلفن خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده اند که از این تعداد 2 میلیون و 800 هزار مشترک از طریق پیام رسان 1818 و مابقی از سایر روش های غیر حضوری( ATM – تلفنبانک- اینترنت- SMS – POS – اینترانت- وب کیوسک- خود دریافت) قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کرده اند. وی افزود: آمار فوق حاکی از آن است که پرداخت از طریق سامانه 1818 در 8 ماهه سال جاری نسبت به سال 89، 5/5 درصد رشد یافته و 16 درصد از پرداختهای غیر حضوری را از طریق این سامانه انجام شده است.

سعیدیان خاطر نشان کرد: مشترکین استان تهران با تماس با سامانه 1818 در یازدهم ماه های فرد سال: فروردین، خرداد ، مهر، آذر و بهمن ماه می توانند از میزان بدهی تلفن ثابت خود مطلع و از طریق همین سیستم تنها با داشتن رمز دوم کارت شتاب ، بدهی تلفن ثابت خود را پرداخت کنند.

وی گفت: اطلاعات پرداختی قبوض تلفن مشترکینی که از طریق 1818 بدهی خود را واریز کرده اند بصورت online به مراکز مخابرات اعلام می شود تا مرکز نسبت به وصل مجدد تلفن مشترکین در همان روز اقدام کنند.

معاون دفتر روابط عمومی گفت: همزمان با قرار گرفتن اطلاعات میزان کارکرد قبوض تلفن ثابت بر روی سامانه 1818 مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.ir ورود به قسمت صدور و پرداخت قبوض با قرار دادن شماره تلفن و کد پستی ده رقمی از هزینه کارکرد تلفن ثابت خود مطلع و از طریق پرداخت اینترنتی مبلغ بدهی خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.