کدخبر :1476 پرینت
17 بهمن 1390 - 11:53

مخابرات همچنان متقاضی سهام تالیاست

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: وضعیت تالیا در خصوص واگذاری سهامش تغییر نکرده و مخابرات مطابق با گذشته متقاضی سهام این پروژه است.

به گزارش سیتنا، صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به پیشنهاد شرکت مخابرات برای خریداری سهام پروژه تالیا، اظهار داشت: مباحث مربوط به واگذاری سهام تالیا ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مجتمع رفسنجان به عنوان طرف مخابرات در پروژه تالیا باید این مشکل را حل کند، افزود: با حل مشکلات، فرایند مربوط به واگذاری سهام انجام می شود.

این درحالیست که نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آخرین اظهارات خود درخصوص پروژه تالیا اعلام کرده بود که مخابرات به دنبال تزریق سرمایه به پروژه تالیا و انتقال سهم است تا مشکلات فعلی مشترکان این شبکه اعتباری مرتفع شود.
به گفته سیدمصطفی سیدهاشمی تالیا  متعهد به جذب 6 میلیون مشترک ظرف مدت 10 سال طبق قرارداد با مخابرات است.
وی با تاکید بر احیای دوباره پروژه تالیا به گفته بود که با شرکت تالیا در حال مذاکراتی هستیم که بتوانیم انتقال سهم دراین پروژه انجام دهیم که در صورت موافقت این شرکت با این موضوع، سرمایه گذاری در پروژه تالیا از سوی مخابرات انجام خواهد شد و مشکلات مشترکان این پروژه به طور کلی مرتفع می شود.

تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران است که در سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرده است.
اولین پیمانکاراپراتور تلفن ‌همراه اعتباری ایران پس از کنار رفتن Tele۲سوئد در ابتدای کارش از سرمایه‌گذاری در پروژه سیم کارت‌های اعتباری تالیا دیگر نتوانست سرمایه‌گذاری خود را برای توسعه پوشش تالیا در شهرهای ایران تکمیل کند.
شبکه مستقل تلفن همراه تالیا هم اکنون همه مراکز استانها و شهرهای پرجمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.