کدخبر :1428 پرینت
12 بهمن 1390 - 05:46

رونمایی از سایت سرای روزنامه‌نگاران ایران و تقدیر از از برترین‌های فصل پاییز مطبوعات و خبرگزاری‌ها

متن خبر

همزمان با مراسم اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبر گزاری ها با حضور دکتر محمد جعفر محمد زاده از سایت سرای روزنامه نگاران ایران رونمایی شد.

 

به گزارش سیتنا از سایت سرای روزنامه نگاران ایران، در این مراسم از برترین های فصل پاییز مطبوعات و خبرگزاری ها نیز  تقدیر شد.

برگزیدگان سومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بخش‌های مختلف گفت‌‌وگو، گزارش خبری، گزارش، سرمقاله، مقاله، تیتر، عکس، صفحه‌آرایی، کاریکاتور و نقد معرفی شدند و در بخش خبرگزاری‌ها نیز نفرات اول تا سوم در بخش‌های گزارش خبری، خبر ‌و عکس معرفی شدند.

 

 درحوزه مطبوعات و در بخش گفت ‌وگو رتبه اول از آن حسن فرامرزی از روزنامه جوان، رتبه دوم از آن اصغر زارع از روزنامه شرق و رتبه سوم از آن محمدصادق شایسته از روزنامه هفت صبح شد. در بخش گزارش خبری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم از آن فرید غدیری از روزنامه دنیای اقتصاد، مرجان اسلامی‌فر از روزنامه ایران و بخش فرهنگ و هنر روزنامه ابتکار شد.

در بخش گزارش مهری حقانی از روزنامه فرهیختگان رتبه اول را کسب کرد و علیرضا حسنیه از روزنامه رسالت رتبه دوم و فریده عباسی از روزنامه اطلاعات رتبه سوم این بخش را به دست آوردند.

در بخش سرمقاله مصیب نعیمی از روزنامه ایران رتبه اول، عزیز شاه‌محمدی از روزنامه همشهری رتبه دوم و مسیح مهاجری از روزنامه جمهوری اسلامی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله آقایان میثم هاشم‌خانی و جواد صالحی اصفهانی مشترکا رتبه نخست این بخش را کسب کردند و محسن سلیم و اکبر ثبوت به ترتیب از روزنامه‌های خراسان و ملت ما رتبه‌های دوم و سوم بخش مقاله را کسب کردند.

در بخش تیتر روزنامه‌های تهران امروز، سیاست روز و جام جم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را حائز شدند.

در بخش عکس هیچ روزنامه‌ای نتوانست رتبه نخست عکس را کسب کند و رتبه‌های دوم و سوم این بخش به ترتیب از آن محمد خوش‌نشین از روزنامه جام جم و پیام پارسایی از روزنامه ایران ورزشی شد.

در بخش صفحه‌آرایی رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب از آن روزنامه‌های استقلال جوان، گسترش صنعت و روزنامه بانی فیلم شد.

در بخش کاریکاتور نیز هیچ یک از مطبوعات نتوانستند رتبه اول را کسب کنند و رتبه دوم این بخش توسط حمید صوفی از روزنامه همشهری تصاحب شد و ساسان خادم نیز از روزنامه هفت صبح توانست رتبه سوم را کسب کند.

در بخش نقد میرعماد اشرفی از روزنامه رسالت رتبه اول، احمد میراحسان از روزنامه شرق رتبه دوم و سعید مستغاثی از روزنامه کیهان رتبه سوم بخش نقد مطبوعات را کسب کردند.

در حوزه خبرگزاری‌ها و در بخش گزارش خبری رتبه اول از آن خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شد و رتبه دوم این بخش توسط خبرگزاری مهر کسب شد و رتبه سوم نیز از آن خبرگزاری ایسنا شد.

در بخش خبر خبرگزاری‌ها رتبه اول از آن خبرگزاری تقریب شد، خبرگزاری فارس توانست رتبه دوم بخش خبر خبرگزاری‌ها را کسب کندو رتبه سوم این بخش نیز از آن خبرگزاری موج شد.

در بخش عکس خبرگزاری‌ها رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب توسط خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و خبرگزاری شبستان کسب شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.