کدخبر :1413 پرینت
09 بهمن 1390 - 20:33

مزاحم تلفنی نیمه شب‌ها پس از اختلاف مالی

متن خبر

مردی که به دلیل اختلاف مالی با دوستش، مزاحم تلفنی دختر او می شد طی یک عملیات در دام پلیس گرفتار شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خراسان، رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که مردی به دادسرای ناحیه ۴ تهران رفت و گفت: چند هفته است جوان ناشناسی نیمه های شب با تلفن خانه و تلفن همراه دخترم تماس می گیرد و به او فحاشی می کند. من و خانواده ام با هیچ کس مشکلی نداریم و نمی دانم چه کسی این کار را انجام می دهد.ابتدا این ماجرا یک مزاحمت تلفنی ساده به نظر می رسید اما ادامه یافتن این مزاحمت ها ابعاد ماجرا را گسترده تر کرد.

 

ردیابی مزاحم تلفنی نشان می داد او هر بار از طریق یک تلفن عمومی برای تماس با دختر جوان استفاده می کند. در همین حال نکته ای که حیرت ماموران را برانگیخت ، مکان هایی بود که مرد ناشناس از آن جا تماس می گرفت. یکی از تماس های او از یک تلفن عمومی در منطقه جنت آباد بود اما ردیابی ها نشان می داد او چند دقیقه بعد از یک تلفن در زیر پل سیدخندان استفاده کرده است. جوان مزاحم مدام مکانش را تغییر می داد و این موضوع نشان می داد او از ترفندی ویژه استفاده می کند. از سویی این تماس ها نشان می داد مرد ناشناس هدفی را دنبال می کند و به طور قطع طعمه اش را از قبل می شناسد. با این حال همچنان خانواده دختر جوان اعلام کردند که به هیچ کس مظنون نیستند.

 

در چنین شرایطی تلاش ها برای ردیابی مزاحم تلفنی ادامه یافت اما تغییر مکان های او سبب شد ماموران نتوانند وی را به دام بیندازند. زمانی که دوباره اولین تماس با دختر جوان برقرار شد همان طور که کارآگاهان از او خواسته بودند مشغول گفت‌وگو با مرد جوان شد. در این فاصله متخصصان مخابرات مشغول ردیابی شدند و تلفن فرد مزاحم را در میدان تجریش شناسایی کردند. به این ترتیب گروهی از ماموران در کمترین زمان ممکن خود را به میدان تجریش رساندند اما پیش از حضور آن‌ها جوان مزاحم تماسش را قطع و آنجا را ترک کرده بود. این پایان کار نبود چرا که چند دقیقه بعد مزاحم تلفنی بار دیگر با دختر جوان تماس گرفت. او که از تحت تعقیب بودنش اطلاعی نداشت باز هم مشغول گفت‌وگو با دختر جوان شد. این بار ردیابی‌ها نشان داد متهم زیر پل پارک وی حضور دارد که وی دستگیر شد.

 

این مرد ابتدا ایجاد مزاحمت تلفنی برای دختر جوان را انکار می کرد اما وقتی در برابر پدر او قرار گرفت راهی جز اعتراف نداشت. تحقیقات درباره متهم دستگیر شده به نام مرتضی نشان داد او مدتی قبل در جریان فروش مقداری برنج به شاکی با او دچار اختلاف مالی شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.