کدخبر :1395 پرینت
08 بهمن 1390 - 19:50

برگزاری همایش «نوآوری و تحول در ارائه‌ی خدمات مخابراتی»

متن خبر

گروه علمی - تحلیلی طیف با همکاری گروه پیشگامان با هدف بررسی روند رو به رشد استفاده از خدمات ارزش افزوده و توسعه‌ی پلتفرم‌های خاص ارائه‌ی سرویس (SDP)؛ همایش «نوآوری و تحول در ارائه‌ی خدمات مخابراتی (ITTS 2012)» را برگزار می‌کند.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی گروه پیشگامان، در این همایش که با سخنرانی دکتر "تقی‌پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه - 10 بهمن‌ماه سال‌جاری - در محل هتل پارسیان اوین گشایش می‌یابد، موضوعاتی همچون «راهبردهای عرضه خدمات ارزش افزوده و مدل‌های موفق کسب و کار»، «فرصت‌های ارائه‌ی خدمات مخابراتی در حوزه‌ی خدمات شهری، بانکی و سرگرمی و رسانه»، «فناوری‌ها و بسترهای نوین ارائه‌ی سرویس همچون IPTV ، Cloud Computing و M2M»، و «بررسی تجربیات اپراتورهای مطرح جهان در توسعه پلت فرم های ارائه سرویس (SDP)» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

مهندس "محمدرضا کریمی" مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از دیگر سخنرانان کلیدی این همایش می‌باشد که به موضوع «نقش شرکت‌های PAP در اکوسیستم خدمات ارزش افزوده کشور» می‌پردازد.

 

استفاده از موقعیت استراتژیک PAPها در اکوسیستم خدمات ارزش افزوده کشور موجب می‌شود تا این شرکت‌ها با تکیه بر مشتریان فعلی خود، شانس بیشتری را برای تجاری کردن خدماتی همچون IPTV و VoD پیدا کنند.

 

در میزگرد پایانی این همایش نیز موضوع «چالش‌های ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده‌ی چندرسانه‌ای بر بستر IP» مورد بحث و تبادل نظر می‌گیرد.

این نشست با حضور مهندس "یوسف پور" عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، مهندس "سبوحی" معاون بررسی‌های فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس "شاهمیرزایی" رئیس پژوهشکده‌ی فناوری اطلاعات موسسه‌ی تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس "گوران" مدیرعامل شرکت سروش همراه رسانه و مهندس "دولتشاهی" مدیر توسعه‌ی بازار شرکت پارس آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.