کدخبر :1383 پرینت
08 بهمن 1390 - 05:12

پیوند 23 هزار شماره تلفن فیروزکوه در طرح هم‏کدی

متن خبر

فرماندار شهرستان فیروزکوه از پیوند 23 هزار شماره تلفن فیروزکوه در طرح هم‏کدی و کاهش هزینه‏ها در راستای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش سیتنا، "سعید افشارنادری" اظهار داشت: هم‏کدسازی شماره تلفن‏های استان تهران یکی از خدمات دولت در جهت تحقق مهرورزی، خدمت‏رسانی و عدالت‏گستری بوده و کار بسیار بزرگ و عظیمی است.

وی تصریح کرد: در گذشته همه شهرستان‏های استان تهران با کدهای جداگانه‏ای ارتباط داشتند و شهرستان با مرکز استان باید با کدهای مختلف اتصال برقرار می‏کرد، اما هم‏اکنون نه تنها شهرستان بلکه همه بخش‏ها هم‏کد شده‏اند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: از این پس در استان تهران شهرها، بخش‏ها و روستاها و مراکز جمعیتی به طور هم‏کد و مشترک با هم ارتباط برقرار می‏کنند. افشارنادری اضافه کرد: یکی از مزیت‏های مهم هم‏کدسازی، کاهش هزینه‏های مکالمه‏ها در سطح استان تهران به خصوص در شهرهای کوچک است.

وی اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه نسبت به مناطق دیگر استان تهران به لحاظ دوری مسافت و شاخص‏هایی که مدنظر بود، از کاهش چشمگیری در هزینه‏های پالس مکالمات برخوردار شد و همین امر در جهت بسترسازی و ایجاد زمینه‏های لازم در امر توسعه تاثیرگذار است. 

فرماندارشهرستان فیروزکوه، گفت: کاهش هزینه‏های مکالمه‏های تلفنی برای خانواده‏ها، واحدهای تولیدی، سرمایه‏گذاران و فعالان ارتباطاتی عرصه‏های مختلف به عنوان یکی از هزینه‏ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده؛ ضمن اینکه استفاده از امکانات مخابرات برای همگان به صورت یکسان مهیا شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.