کدخبر :1354 پرینت
04 بهمن 1390 - 08:23

ارائه‌ی 25 خدمت به بیش از یک میلیون و 200 هزار بازنشسته با فناوری های نوین

متن خبر

معاون مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، استفاده از فناوری‌های نوین در صندوق بازنشستگی را موجب تسهیل و تسریع در ارائه‌ی خدمات این صندوق به بیش از یک میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری دانست که بیش از 25 نوع خدمت را دریافت می‌کنند.

 

به گزارش سیتنا، سید محمود سجادی در گفت‌وگو با ستاد خبری هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، گفت: عدم توسل و تجهیز به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، امکان ادامه‌ی فعالیت روابط عمومی‌ها را سلب می‌کند.

 

وی در توضیح بیشتر، افزود: الزام استفاده از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی و اطلاعاتی و ابزارهای اطلاع رسانی در حوزه‌ی روابط عمومی یک امر بدیهی و اجتناب ناپذیر بوده و موفقیت و خلاقیت روابط عمومی با استفاده از ابزار جدید، تضمین می‌شود.

 

او با اشاره به اینکه استفاده از فناوری دیجیتالی و بویژه فناوری‌های مبتنی بر وب، چیزی نیست که وزارتخانه، سازمان یا نهادی بخواهد از آن بگریزد، ادامه داد: افزایش تقاضای دسترسی به اینترنت برای دریافت خدمات و اطلاعات باعث شده است وزارتخانه ها و سازمان‌های مختلف از جمله صندوق بازنشستگی کشوری، با هدف پاسخگویی مناسب تر و جامع تر به مراجعان و مخاطبان خود از فناوری‌های روز بهره گیرند.

 

معاون مدیر کل روابط عمومی  و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نقش موثر مدیران و کارشناسان روابط عمومی را در حرکت به سوی کارآمدی روزافزون‌تر سازمان‌ها با استفاده از تکتولوژی‌های روابط عمومی الکترونیک بسیار مؤثر دانست و یادآور شد: شناخت، بینش و درک بهتر از وضعیت کنونی عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی یک ضرورت تام است.

 

سجادی، طراحی و تدوین استراتژی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، برای استقرار نظام علمی و عملی روابط عمومی الکترونیک را یک اصل اساسی دانست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.