کدخبر :1256 پرینت
26 دی 1390 - 10:19

تولید نمایشگرهای هشتاد اینچی تعاملی شارپ با پنل لمسی

متن خبر

شارپ اعلام کرد که به زودی سری نمایشگرهای تعاملی هشتاد اینچی جدید خود را با پنل لمسی و تکنولوژی AQUOS به بازار عرضه خواهد کرد که می‌توانند راه حل کاملی جهت تسهیل ارتباطات بین‌المللی و تجاری باشند.

 

به گزارش سیتنا، این سری هشتاد اینچی با نام  PN-L802B که چیزی فراتر از نمایشگرهای مخصوص سالن‌های کنفرانس است، توانسته‌اند عملکرد فوق تعاملی و دوسویه‌ای را با طراحی مناسب و سیستم منحصر به فرد، برای برگزاری جلسات ایجاد کرده و استاندارد جدید و بی‌نظیری را در خصوص عملکرد نمایشگرهای لمسی پدید آورند.

 

این نمایشگرهای تجاری در حقیقت امکانات تلویزیون و رایانه را هم زمان در خود جای داده و به سازمان‌ها و شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که در جلسات و نشست‌های خود از نقطه نظر بصری، عملکردی پویا و چند سویه خلق کنند. همچنین این نمایشگرها با ارائه کیفیت تصویری فوق العاده و بهره‌گیری از امکانات تعاملی، عملکرد چشمگیر و فعالی را جایگزین راه‌حل‌های  غیر پویا و سنتی می‌نمایند.

 

داگ آلبرایت از مدیران ارشد شارپ معتقد است: همان‌طور که تولیدات خلاقانه ما پیش از این توانسته امکانات بسیار ویژه‌ای را در منازل افراد پدید آورد، این بار نیز سعی کرده‌ایم سیستم‌های نمایشی دو سویه و لمسی خود را با اندازه بزرگ برای محیط های کاری تدارک ببینیم. این سری هشتاد اینچی با برخورداری از تکنولوژی AQUOS امکانات بی شماری را جهت کار جمعی، سرگرمی و ارائه اطلاعات فراهم نموده و جهت تسهیل و بهبود فعالیت‌ها در محیط های کاری طراحی شده‌اند.

 

PN-L802B با رزولوشن full HD که جهت بهینه سازی و ادغام طیف وسیعی از نیاز شرکت‌ها جهت برنامه‌ریزی و انتشار اطلاعات در ابعاد جهانی همچون همکاری‌های جمعی بین المللی، ویدئو کنفرانس‌ها، تبلیغات چند سویه و همچنین ویدئو وال ها طراحی شده، محدوده نمایشی بیشتر از دو نمایشگر 55 اینچ دارد که با داشتن گزینه های گسترده اطلاعاتی و سرگرمی، بسیار فراتر از نیاز اتاق های کنفرانس، لابی‌های شرکت‌ها، مدارس، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، سالن‌های نمایشگاهی و هتل ها عمل می‌کند.

 

PN-L802B که full-array LED backlight (تمام LED) است و از اواخر فوریه به بازار می‌آید، با نرم افزارهای آفیس مایکروسافت سازگار و بدون نیاز به کامپیوتر قادر به نمایش فایل های پاورپوینت می‌باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.