کدخبر :1177 پرینت
18 دی 1390 - 11:49

گفت و گوی گلشیفته فراهانی با هفته نامه آلمانی اشپیگل

متن خبر

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور سینمای ایران در گفتگو با هفته نامه آلمانی اشپیگل گفته است که دو سال است که از همسرش جدا شده است.

به گزارش سیتنا از البرزنیوز، این بازیگر، خودش فکر می کند به دلیل هنرمندی به بازی در فیلم های خارجی دعوت شده است حال آنکه او را اکنون جریانی بالای دست گرفته که این، نماد زن ایرانی است. همان که نیمه عریان کنار مرد غربی دراز می کشد در تختخواب و از او بوسه می گیرد تا صحنه در بیاید.

فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران - پاریس در رفت و آمد هستند و دلیل اینکه کسی انها را اذیت نمی کند این است که او فقط به هنر مشغول است، اما در همین گفتگو تندترین حرفهای سیاسی را می زند و چیزی در توهین به مسئولان کم نمی گذارد.

خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

بره ... تو بازیگری و هنرمندی به خاک پای الهام حمیدی یا باران کوثری که نمیرسه چه برسه به بزرگای دیگه مثل ازیتا حاجیان یا نیکی کریمی . هنر داشتن یعنی ده دقیقه تو فیلمی بودن وهمش هم به ... بگذره که نشد بازیگری .این ادم هم ... مثل شادمهر عقیلی
ایشاالله دیگه بر نگرده.پیش همون آشغال تراز خودش باشه بهتره. این جور آدم های بی ریشه هنر کشورو به گند میکشن. امیدوارم بازیگرهای مثل گلشیفته از ایران برن. راه باز جاده دراز . ببینم آخرش چی میشی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.