کدخبر :1127 پرینت
13 دی 1390 - 10:23

شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: امکان استفاده از کد خدمات کشوری در شبکه‌ی شهاب

متن خبر

در پی توافقات به عمل آمده فیمابین شرکت خدمات انفورماتیک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امکان استفاده از کد خدمات کشوری در شبکه شهاب فراهم شد؛ که با این اقدام محدوده خدمت رسانی این شبکه به سراسر کشور تعمیم یافت.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مهندس میرزایی - مدیر پروژه شهاب شرکت خدمات انفورماتیک -  ضمن اعلام این خبر افزود: اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در شبکه شهاب باعث شده است تا شاهد روند صعودی تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروش تحت پوشش این شبکه در سراسر کشور باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به آمار نه ماهه سال 90 افزود: تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروش متصل به شبکه شهاب در طی این مدت در مقایسه با زمان مشابه سال قبل 250 درصد رشد را نشان می دهد؛ در حالی که سال 89 تراکنش‌های شبکه شهاب برابر با 178 میلیون و 920 هزار و 935 تراکنش بوده که در سال جاری این تعداد به 485 میلیون و 768 هزار و 771 تراکنش رسیده است.

 

لازم به ذکر است؛ پروژه شبکه هدایت الکترونیکی بانک‌ها (شهاب) از سال 85 با هدف مدیریت و متمرکز کردن تراکنش‌های پایانه‌های فروش، رفع مشکلات ارتباطی و هزینه‌های مرتبط با آن، توسط شرکت خدمات انفورماتیک طراحی و راه اندازی شد.

 

مهندس میرزایی همچنین خاطرنشان کرد: پیش از این از طریق این شبکه تراکنش‌های محلی دسته بندی و به‌ صورت منطقه‌ای به تهران ارسال و از آنجا وارد سوئیچ کارت می‌شدند لیکن درحال حاضر با استفاده از کد خدمات کشوری تراکنش ها به‌صورت محلی مستقیماً به تهران ارسال و از طریق تجهیزات فنی شهاب به سوئیچ کارت تحویل می‌شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.