کدخبر :1075 پرینت
07 دی 1390 - 16:10

رقابت بازیگران سینما و تلویزیون در "بفرمایید شام ایرانی" + تصویر

متن خبر

مجموعه "بفرمایید شام ایرانی" به کارگردانی "بیژن بیرنگ" با موافقت معاون امور سینمایی وزیر ارشاد در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود.

 

به گزارش سیتنا از انتخاب، مجموعه‌ی بفرمایید شام ایرانی رقابت برخی بازیگران سینما و تلویزیون برای تهیه شام است و برخی این برنامه را برداشتی از برنامه بفرمایید شام شبکه ماهواره‌ای "من و تو" عنوان می‌کنند که البته بیرنگ کارگردان این مجموعه این برداشت را نادرست دانسته است.

 

پیش‌تر قرار بود نخستین قسمت این مجموعه‌ی ویدیویی نیمه مرداد ماه امسال با حضور رامبد جوان، اشکان خطیبی، مهدی پاکدل و سروش صحت توزیع شود؛ اما برخی مشکلات موجب شد تا فرضیه توقف این مجموعه در محافل مختلف طرح شود.

 

تاکنون بیش از هشت قسمت از مجموعه بفرمایید شام ایرانی آماده پخش شده؛ اما هنوز هیچ قسمتی از این اثر وارد شبکه نمایش خانگی نشده است.

 

"سعید رجبی فروتن" مدیرکل دفتر همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این اداره کل در باره اجازه توزیع این مجموعه ویدیویی مسئولیتی ندارد و اخد هر تصمیم در این باره از ما ساقط است.

 

وی یادآور شد که تصمیم نهایی در مورد توزیع مجموعه یادشده در شبکه نمایش خانگی به عهده معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

پروانه ساخت این مجموعه ویدیویی اوایل امسال از سوی شورای ارزشیابی و نظارت وزارت ارشاد صادر شد.

 

مجموعه بفرمایید شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی موسسه سینما 24، تولید شده است.

 

بهاره رهنما، شقایق دهقان، سحر ذکریا، افسانه چهره آزاد، رابعه اسکویی، مهین ترابی و سارا خوئینی ها در فهرست بازیگران این مجموعه جای دارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.