مشتری مداری سامسونگ در مواجهه با مصرفکنندگان چینی
سامسونگ پس از پخش یک گزارش در تلویزیون دولتی چین که در آن ادعا شده بود برخی از تلفنهای این شرکت درست کار نمیکنند، از مصرفکنندگان چینی عذرخواهی کرد.
به گزارش سیتنا، برخی گزارشهای رسانهها، گوشیهای این شرکت را به خراب بودن تراشههای حافظه متهم میکند و به سیاستهای تعمیر این شرکت انتقاد دارد.
سامسونگ، که نزدیک به ۱۴ درصد از کل درآمد خود را از چین به دست میآورد گفته که برای هفت نمونه ذکرشده در این گزارش، تعمیرات رایگان ارائه خواهد داد.
مراجع تایوانی هم در موردی جداگانه، سامسونگ را جریمه کردهاند.
"هیات تجارت منصفانه تایوان" پیشتر شرکت سامسونگ را به پرداخت ده میلیون دلار تایوان معادل ۳۴۰ هزار دلار آمریکا به مردم جریمه کرده بود.
سامسونگ، در بیانیهای اعلام کرد که به خاطر مسایل ناشی از "ضعف مدیریت"، از مصرفکنندگان چینی "صادقانه عذرخواهی" میکند و از نگاه موشکافانه رسانهها استقبال خواهد کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید