ارتقاء تلفنبانک پارسیان با هدف توسعه هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک
با هدف توسعه هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک و ایجاد امکانات بیشتر برای بهره مندی مشتریان از ابزارهای بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان اقدام به ارتقاء سرویس تلفن بانک خود کرد.
به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، در این نسخه از تلفنبانک که نسبت به نسخه قبلی بسیار جامع ترو از امنیت بالاتری برخوردار است، اولین تغییری که به چشم می خورد امکان ورود به سامانه از روش های مختلفی مانند: ورود با شماره سپرده، شماره کاربری، شماره کارت و میهمان است که سه روش آخر جدید هستند.
شایان توجه است؛ ورود به عنوان کاربر میهمان، مشتری را قادر می سازد به راحتی و به سرعت شماره شبای حساب خود و یا نرخ ارز روز جاری را دریافت کند. همچنین از آنجا که اکثریت مشتریان همواره کارت نقدی خود را به همراه دارند، قابلیت ورود با شماره کارت نقدی و سایر کارتهای شتابی، استفاده از این سامانه را برای آنان در هر زمان و مکان مقرر میسازد.
نحوه ورود شماره سپرده باید به صورت چاپ شماره سپرده در دفترچه/ دسته چک (xxx-xxxxxxx-x) و استفاده از علامت "*" به جای "-" ، مانند (xxx*xxxxxxx*x )باشد.
در تلفنبانک جدید برای امنیت بیشتر اطلاعات مشتریان، در اولین ورود از آنها خواسته می شود رمز ورود (ویا کد کاربری) خود را تغییر دهند. با استفاده از گزینه تنظیمات نیز هر زمان که مشتری بخواهد می تواند نسبت به تغییر کد کاربری، رمز اول و دوم (انتقال وجه) خود اقدام کند. در ادامه امکانات تلفنبانک جدید آورده شدهاست.
ورود با شماره کارت
در سامانه تلفنبانک پیشین، چنانچه مشتری با شماره کارت خود وارد می شد فقط امکان مسدودی کارت وجود داشت، اما در تلفنبانک جدید علاوه بر مسدودی کارت، مشتری می تواند موجودی کارت خود را نیز دریافت کند و از سرویس های پرداخت که قابلیت پرداخت قبض و خرید شارژ تلفن همراه را داراست، بهره مند شود.
مدیریت سپرده
در سامانه جدید، امکان عملیات بانکی به دو امکان مدیریت سپرده و انتقال وجه تفکیک شده است تا دسترسی مشتری به امکانات مورد نظرش تسهیل شود. در مدیریت سپرده، مشتری می تواند موجودی حساب خود و سه گردش آخر حساب خود را دریافت کند و در صورت تمایل صورتحساب سپرده خود را بر اساس تاریخ و یا تنظیمات پیش فرض (قابل تغییر با استفاده از گزینه تنظیمات) از طریق فکس دریافت دارد.
انتقال وجه
تفاوتی که در این منو مشاهده می شود ترکیب گزینه های انتقال وجه به حساب خود و انتقال وجه به حساب دیگران تحت عنوان یک گزینه به نام انتقال وجه عادی است و همچنین افزوده شدن امکان تنظیم و لغو انتقال وجه مستمر ، ثبت و پیگیری انتقال وجه بین بانکی(پایا) است.
سایر سرویس های پرداخت
این سرویس امکان جدیدی است که پرداخت قبض شرکت های طرف قرارداد( مانند تلفن، همراه اول و ...) و خرید شارژ تلفن همراه را امکان پذیر می سازد.
مدیریت چک
این امکان در واقع همان امکان خدمات چک است با این تفاوت که اگر مشتری با شماره سپرده غیر جاری وارد شود، فقط می تواند گزارش چک های واگذار شده به حساب را دریافت نماید. اما برای حساب جاری امکان ثبت مبلغ چک (برای یاد آوری مبلغ صحیح به کاربر هنگام پرداخت وجه آن) و گزارش برگه های دسته چک و پیگیری وضعیت چک علاوه بر گزارش چک های واگذار شده به حساب وجود دارد.
مدیریت تسهیلات
این سرویس از امکانات جدیدی است که مشتری را قادر می سازد گزارش اقساط پرداختی تسهیلات خود را دریافت نموده و همچنین نسبت به پرداخت اقساط از سپرده منتخب خود، اقدام نماید.
تغییر تنظیمات
این امکان قبلاً نیز در تلفنبانک وجود داشت اما در سرویس جدید، بسیار کامل تراست به گونه ای که علاوه بر امکان تغییر رمز ورود و رمز انتقال وجه و کد کاربری ، مشتری را قادر می سازد که تنظیمات پیش فرض صورتحساب، سپرده پیش فرض پرداخت تسهیلات، نحوه اعلام موجودی را تغییر دهد و همچنین سقف و کف انتقال وجه را به او اعلام کند.
خدمات عمومی
با استفاده از این امکان، دریافت راهنما از طریق دور نگار، دریافت شماره شبا، دریافت نرخ ارز و اعلام سقف و کف انتقال وجه برای مشتری فراهم شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید