کدخبر :360 پرینت
30 شهریور 1390 - 16:56

تصمیم گیری برای تحقیق و تفحص از ایرانسل به زمان بیشتری نیاز دارد

متن خبر

رئیس کمیته مخابرات مجلس با اشاره به بررسی درخواست تحقیق و تفحص از ایرانسل در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تصمیم گیری برای تحقیق و تفحص از ایرانسل به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز گذشته به درخواست برخی نمایندگان بررسی موضوع درخواست تحقیق و تفحص از اپراتور دوم تلفن همراه – ایرانسل – را در دستور کار داشت که به گفته علی مطهری این جلسه تنها با شنیدن پاسخ طرفین موضوع به کار خود پایان داد.

 

رئیس کمیته مخابرات مجلس در گفت‌وگو با مهر با تاکید بر اینکه طبق ماده 198 آیین نامه مجلس شورای اسلامی، تصمیم گیری درباره تحقیق و تفحص نیازمند طی مراحل بسیاری است اظهار داشت: مراحل تحقیق و تفحص از اپراتور موبایل ایرانسل هنوز طی نشده است.

 

مطهری با بیان اینکه تحقیق و تفحص از ایرانسل مراحل مختلفی دارد ادامه داد: کمیسیون صنایع و معادن روز گذشته در جلسه خود تنها به بررسی درخواست نماینده مربوطه از تحقیق و تفحص ایرانسل پرداخت و پاسخ طرفین نیز دراین مورد شنیده شد.

 

وی تاکید کرد که برای تصمیم گیری درباره موضوع تحقیق و تفحص از ایرانسل فرصت بسیاری مانده است.

 

گفتنی است، تصمیم برای تحقیق و تفحص پس از مرحله درخواست باید مورد موافقت اعضای کمیسیون مربوطه قرار گیرد و پس از آن در صحن علنی مجلس مطرح شود که در صورت موافقت نهایی نمایندگان مجلس، این طرح در دستور کار قرار می گیرد و کمیته ای مسؤولیت این تحقیق و تفحص را به عهده خواهد گرفت.

 

تحقیق و تفحص از اپراتور ایرانسل در حالی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شده که نتیجه نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد مخابرات و وزارت ارتباطات که از دی ماه سال 87 با تشکیل کمیته ای آغاز و تا اواخر سال 89 نیز به طول انجامید، هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.