کدخبر :307386 پرینت
21 شهریور 1403 - 12:48

بررسی ویژگی های ساعت جدید اپل

اپل واچ سری ۱۰ برای دریافت نور بیشتر در زوایای بیشتر بهینه‌سازی شده و صفحه نمایش آن هنگام خواندن از یک زاویه تا ۴۰ درصد روشن‌تر است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، اپل مدل جدیدی از ساعتش را عرضه کرده است، که در طراحی مجدد، به باریک‌ترین طرح بدنه و بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش مجهز است.

صفحه نمایش اپل واچ سری ۱۰ حتی از اپل واچ اولترا بزرگ‌تر است، مدل بزرگ اپل واچ که این شرکت دو سال پیش تا حدودی به‌دلیل صفحه نمایش بزرگش عرضه کرد.

اپل اعلام کرد که صفحه نمایش این ساعت همچنین در زوایای بیشتر نیز ارتقا یافته است. مدیر عملیاتی ارشد این شرکت گفت ساعت «برای دریافت نور بیشتر در زوایای بیشتر بهینه‌سازی شده است» و صفحه نمایش هنگام خواندن از یک زاویه تا ۴۰ درصد روشن‌تر است.

اپل اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از اندازه بزرگ‌تر صفحه نمایش برای بزرگ‌تر کردن متن بدون از دست دادن محتوا استفاده کنند، یا اطلاعات بیشتر به صفحه‌ نمایش اضافه کنند.

صفحه نمایشی که مصرف انرژی بهینه‌تر دارد همچنین به این معنی است که صفحه نمایش در حالت «همیشه‌روشن» می‌تواند ثانیه‌ای یک بار به‌روز‌رسانی شود. پیش‌تر، دقیقه‌ای یک بار به‌روز‌رسانی می‌شد.

این صفحه نمایش همچنین روی یک طرح سخت‌افزاری جدید قرار می‌گیرد. این طراحی لبه‌های ملایم‌تر و بدنه‌ای باریک‌تر دارد، با وجود اینکه صفحه نمایش بزرگ‌تر شده است.

این ساعت در مدل آلومینیومی با گزینه رنگ مشکی کهربایی، و همچنین طلایی رز (رز گلد) عرضه می‌شود. مدل آلومینیومی گران‌تر ساعت با تیتانیوم جایگزین خواهد شد، که به گفته اپل، کاهش ۲۰ درصدی وزن ساعت را امکان‌پذیر کرده است.

اپل در اشاره به ساعت جدید گفته است «سریع‌ترین زمان شارژ» را دارد. به گفته این شرکت، این ساعت ظرف ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

این معرفی در رویداد اپل موسوم به «وقت درخشش است» صورت گرفت، که رونمایی از آیفون ۱۶ جدید را نیز شامل می‌شد. اپل در این رویداد اپل واچ اولترای جدید را معرفی نکرد، اما مدل فعلی را با رنگ مشکی جدید عرضه کرد.

قیمت ساعت جدید از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود. این ساعت را می‌توان از امروز پیش‌سفارش داد و از ۲۰ سپتامبر برای فروش عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.