کدخبر :306336 پرینت
31 مرداد 1403 - 09:27

چگونه وضعیت مرسولات پستی و سازمانی را پیگیری کنیم؟

برای رهگیری مرسولات شرکت ملی پست و مرسولات سازمانی ناجا می توانید با ورود به سایت شرکت پست اقدام نمایید و از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید و در صورت هرگونه مشکل با شماره 193 واحد ارتباط با مشتریان تماس بگیرید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 10 هزار نیروی انسانی، حدود 13 هزار نقطه تماس، 2700 مسیر مبادله پستی و جابجایی روزانه حدود یک مرسوله، به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی، موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرين تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد.

رهگیری مرسولات شرکت ملی پست

در همین راستا، مشتریان برای پیگیری مرسولات پستی خود می توانند با ورود به سایت پست و قسمت رهگیری مرسوله، از وضعیت بسته پستی خود آگاه شوند.

پست

گفتنی است که اطلاعات مربوط به جابجایی مرسولات پستی به صورت لحظه ای در این سامانه ثبت می گردد، همچنین اطلاعات مربوط به مرسولات پستی حداکثر شش ماه در این سامانه نگهداری و قابل رهگیری می باشد و مشتریان در صورت هرگونه ابهام، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 193 واحد ارتباط با مشتریان و در صورت ضرورت به ثبت شکایت به سامانه ثبت و پیگیری شکایت شرکت ملی پست مراجعه کنند.

رهگیری مرسولات ناجا

کاربران می توانند برای رهگیری مرسولات ناجا از قبیل شناسنامه، کارت خودرو، گواهینامه، مرسولات نظام وظیفه و غیره با ورود به لینک https://najatracking.post.ir/ وضعیت مرسوله خود را مشاهده کنند.

مرسوله پستی

لازم به ذکر است که کاربران می توانند در صورت هرگونه ابهام، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 193 واحد ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.