کدخبر :306261 پرینت
29 مرداد 1403 - 17:37

سیم‌کارت ایرانی بدون فیلتر در انتظار رونالدو!

کریستیانو رونالدو پس از گذشت یک سال از سفر به تهران باید دوباره با باشگاه النصر برای دو بازی با استقلال و پرسپولیس به ایران سفر کند، حال سوال کاربران اینجاست که در شرایط فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایران آیا او و هم‌تیمی‌هایش همان‌طورکه عزت‌الله ضرغامی گفته بود باید «بله و ایتا» نصب کنند یا به آنها سیم‌کارت‌ بدون فیلتر اعطا می‌شود؟

متن خبر

به گزارش سیتنا، کریستیانو رونالدو، ستاره محبوب پرتغالی‌ها، پس از قریب به یک سالِ پر از حادثه از سفر به تهران، باید دوباره با باشگاه النصر برای دو بازی با استقلال و پرسپولیس به تهران سفر کند. 

این موضوع پس از قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا محقق شده و باشگاه النصر در وضعیتی قرار گرفته که باید با باشگاه استقلال و پرسپولیس در تهران بازی کند.

رونالدو در سفر دوباره‌اش به ایران در مواجهه با شبکه‌های اجتماعی و ارتباطهای بین‌المللی در اینترنت احتمالا همان گزینه‌های سابق را دارد یا همان‌طورکه عزت‌الله ضرغامی گفته بود می‌تواند «بله و ایتا» نصب کند یا به او و سایر هم‌تیمی‌هایش در سفر به ایران، سیم‌کارت‌های بدون فیلتر اعطا شود.

در فصل گذشته و پس از همگروهی تیم‌های ایرانی با تیم‌های پرستاره عربستانی، برخی فیلترینگ‌ها در فضای مجازی و اینترنت، سوژه طنز شده بود و تصمیم گرفته شد که همه اعضای تیم‌های خارجی که به ایران می‌روند در بدو ورود، سیم‌کارت بدون فیلتر دریافت کنند تا مشکلی برای ارتباط گرفتن با خارج از ایران نداشته باشند.

مشاهدات خبرنگار سیتنا حاکی است؛ هم اکنون در برخی از هتل‌های تهران اینترنت وای فای با سطح دسترسی متفاوت در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.