کدخبر :295626 پرینت
19 خرداد 1403 - 11:23

قطع ارتباط ناشی از سرقت کابل و تخریب تجهیزات؛ بخش قابل توجهی از شکایات مشترکین مخابرات در خوزستان

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: بخش قابل توجهی از شکایات مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان به قطع ارتباط ناشی از سرقت کابل و تخریب تجهیزات مربوط می‌شود، که شرکت مخابرات ایران باید برای رفع این مشکلات، بستر ارتباطی لازم را در شهرهای استان خوزستان و به خصوص در روستاهایی که به تازگی به شهر تبدیل شده‌اند فراهم کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیمان قره داغی در جلسه‌ای که با حضور مدیر منطقۀ مخابرات استان خوزستان و کارشناسان منطقۀ جنوب غرب رگولاتوری برگزار شد، گفت: بخش قابل توجهی از شکایات مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان به قطع ارتباط ناشی از سرقت کابل و تخریب تجهیزات مربوط می‌شود که شرکت مخابرات ایران باید برای رفع این مشکلات، بستر ارتباطی لازم را در شهرهای استان خوزستان و به خصوص در روستاهایی که به تازگی به شهر تبدیل شده‌اند فراهم کند.

وی با اشاره به 220 شکایت باز مربوط به استان خوزستان در سامانۀ ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 افزود: دو مورد از مهم‌ترین مشکلات مشترکین استان خوزستان، مدت‌زمان طولانی پاسخگویی و عدم پاسخگویی دقیق شرکت مخابرات به شکایات مشترکین است؛ در این راستا، شرکت مخابرات استان خوزستان باید با رصد مداوم سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195، پاسخگویی به شکایات کاربران را در کمترین زمان و در چارچوب صحیح به صورت جامع و شفاف انجام دهد.

همچنین مدیر منطقۀ مخابرات استان خوزستان در این جلسه به مشکل سرقت تجهیزات مخابراتی در این استان به عنوان یکی از عوامل مهم ایجاد اختلال در ارتباطات اشاره کرد و گفت: با حسن استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در تلاش برای ارتقاء کیفیت پاسخگویی به شکایات کاربران هستیم.

در این کمیته همچنین تعداد 66 مورد شکایت مشترکین شرکت مخابراتی استان خوزستان طرح و تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.