کدخبر :294505 پرینت
23 اردیبهشت 1403 - 09:07

تلاش مرکز ملی فضای مجازی برای تقویت تولید محتوا توسط نوجوانان

رئیس کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی فضای مجازی گفت: ما در "جشنواره آسمون" شبکه سازی نوجوانان، استفاده از این شبکه برای تولید محتوا و تولیدکننده شدن نوجوان و ایجاد پلتفرمی برای نحوه پخش تولیدات را پیش بینی کرده ایم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره آسمون با حضور دکتر آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، سید حمید امامی رئیس کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی فضای مجازی و دبیر جشنواره و سایر اعضای شورای سیاستگذاری عصر روز گذشته (22 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امامی با اشاره به اهداف جشنواره و تاکید بر حوزه محتوا، اظهار داشت: ما در این جشنواره سه اقدام را پیش بینی کرده ایم؛ شبکه سازی نوجوانان، استفاده از این شبکه برای تولید محتوا و تولیدکننده شدن نوجوان و در گام سوم، ایجاد پلتفرمی برای نحوه پخش تولیدات.

وی با بیان اینکه جشنواره آسمون شروع شبکه سازی است، به ارسال بیش از چهار هزار اثر اشاره کرد و گفت: از میان این چهار هزار اثر، 100 اثر انتخاب و به آنها جایزه داده خواهد شد. شعار جشنواره "وقتشه خودتو رو کنی" و "تو آسمون ستاره شو" انتخاب و احتمالا تا زمان اختتامیه پنج هزار اثر دریافت خواهد شد.

در ادامه این نشست، سایر اعضا دیدگاه های خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره و همچنین امتداد آن بیان کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.