کدخبر :294477 پرینت
22 اردیبهشت 1403 - 15:06

چگونه می‌توانیم در بازی کلش آف کلنز لول خود را بالا ببریم؟

لول آپ کردن یکی از مهم ترین وظایف شما در بازی کلش آف کلنز است.

متن خبر

گزارش آگهی/ لول آپ کردن یکی از مهم ترین وظایف شما در بازی کلش آف کلنز است. در این حالت شما با انجام کارهای مختلف، می توانید در این بازی اکس پی کسب کنید و سطح اکانت خود را افزایش دهید. این موضوع اهمیت زیادی دارد، زیرا می تواند قیمت و ارزش اکانت شما را بیشتر کند. البته هر چه لول شما بالاتر برود، به مرور زمان ساختمان ها و بیس اصلی شما نیز گسترده تر می شود. به همین دلیل لول آپ کردن در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله به معرفی روش های رشد لول در کلش آف کلنز خواهیم پرداخت.

چگونه می‌توانیم در بازی کلش آف کلنز لول خود را بالا ببریم؟

راهکارهای زیادی برای لول آپ کردن اکانت کلش آف کلنز وجود دارد. با استفاده از این راهکار می توانید با سرعت بیشتری لول آپ کنید. این روش ها به طور طبیعی در طول فرایند بازی وجود دارند و شما با توجه به آنها می توانید سرعت پیشرفت خود را بیشتر کنید. به روش هایی که در ادامه برای لول آپ کردن به آنها اشاره می شود توجه کنید.

  • دونیت کردن نیرو به سایر اعضای گروه
  • آپگرید یا ساخت ساختمان های جدید
  • کامل کردن اچیومنت های بازی
  • از بین بردن تان هال حریف یا شکست دادن تان هال گابلین ها در بخش مرحله ای
  • به پایان رساندن ماموریت ها در یک رویداد
  • حذف درختان و سنگ ها در نقشه
  • خرید جم

با استفاده از این روش ها می توانید لول اکانت خود را خیلی سریع افزایش دهید. هرکدام از این راهکارها یک مقدار خاصی از اکس پی را در اختیار شما قرار می دهند که با لول آپ شدن اکانت، این مقدار نیز در تان هال های بالاتر بیشتر می شود.

دونیت کردن نیرو به سایر اعضای گروه

یکی از روش هایی که می توانید با آن امتیاز بسیار زیادی کسب کنید، دونیت کردن است. به کمک این روش می توانید نیروهای خود را به دوستانتان در داخل یک کلن هدیه دهید. با این کار شما قادر هستید به صورت روزانه مقداری معینی از اکس پی را بدست آورید. این روش همچنین به دوستان شما کمک می کند تا در هنگام حمله یا دفاع از قلعه بتوانند، بهتر عمل کنند. به طور کلی این روش به صورت نامحدود است و شما می توانید روزانه تعدادی نیرو را به سایر دوستان خود در کلن هدیه دهید.

آپگرید و ساخت ساختمان های جدید

هر زمان که تان هال خود را ارتقا می دهید، می توانید سازه های دفاعی و آیتم های مختلفی را بسازید. همچنین امکان لول آپ کردن ساختمان های قدیمی نیز وجود دارد. به همین دلیل می توانید با جمع آوری منابع ساختمان های خود را ارتقا دهید. با این روش می توانید اکس پی زیادی کسب کنید. این موضوع در تان هال و ساختمان های سطح بالا بیشتر اهمیت دارد، زیرا میزان بسیار زیادی اکس پی را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل لول آپ کردن کامل ساختمان ها را در بازی و در هر تان هال حتما در نظر داشته باشید.

کامل کردن اچیومنت های بازی

یکی از بخش های مهم بازی که با تکمیل کردن مراحل آن می توانید، مقدار زیادی امتیاز کسب کنید، بخش اچیومنت ها می باشد. در این بخش ماموریت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که با انجام دادن آنها، می توانید به سرعت رشد کنید و لول آپ اکانت خود را سریع تر انجام دهید. به عنوان مثال به شما گفته می شود به 10 قلمرو دیگر حمله کنید یا عضو یک کلن شوید. اگر این دستورات را به درستی انجام دهید، به سرعت لول آپ خواهید شد. البته به مرور زمان با انجام دادن این ماموریت ها، درخواست های سخت تری نیز به شما داده می شود که انجام دادن آنها زمان زیادی می برد.

[node:title]

از بین بردن تان هال حریف یا شکست دادن تان هال گابلین ها در بخش مرحله ای

در بازی کلش آف کلنز، شما می توانید به بخش داستانی مراجعه کنید و سپس با انجام دادن و تمام کردن این مراحل امتیاز بسیار زیادی دریافت کنید. هر زمان که به سطح بالاتری بروید، امتیازی که دریافت می کنید بیشتر خواهد بود و با همین روش می توانید لول اکانت خود را به مقدار زیادی افزایش دهید.

از طرف دیگر شما با حمله کردن به سایر بازیکنان و نابود کردن کامل قلعه و بیس آنها نیز می توانید اکس پی بسیار زیادی بگیرید. با این روش شما با از بین بردن تان هال به صورت پیش فرض مقدار بسیار زیادی امتیاز دریافت می کنید که می تواند لول اکانت شما افزایش دهد. هرچه لول تان هال شما بیشتر باشد، با رقبای قوی تری روبرو خواهید شد که می توانند امتیاز بیشتری را نصیب شما کنند و با این روش راحت تر رشد خواهید کرد.

به طور کلی بازی کردن به صورت مستمر در کلش آف کلنز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهتر و زودتر پیشرفت کنید، به همین دلیل به صورت میانگین 5 یا 6 حمله مناسب به سایر قبیله ها داشته باشید تا بتوانید اکانت خود را سریع تر لول آپ کنید.

به پایان رساندن ماموریت ها در یک رویداد

در بازی کلش آف کلنز در هر دوره، رویدادهای مختلفی برگزار می شود. این رویدادها به صورت فصلی و همچنین دوره ای برگزار می شوند و شما با شرکت در این دوره ها و انجام ماموریت های مختلف می توانید اکس پی مناسبی دریافت کنید. همچنین اگر بتوانید به عنوان برترین قبیله در این بخش شناخته شوید، می توانید مقدار بسیار بیشتری آیتم و تجهیزات دریافت کنید که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا امتیازات بسیار بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال در رویداد جدید کلش، میتوانید بیش از پنج هزار جم به همراه امتیاز جدید بدست آورید.

[node:title]

حذف درختان و سنگ ها در نقشه

زمانی که تازه بازی را نصب کرده باشید، متوجه می شوید برای بزرگتر کردن قبیله خود، نیازمند از بین بردن سنگ ها و درختان اضافه اطراف نقشه خود خواهید بود. به همین دلیل شما با تمیز کردن نقشه خود، می توانید امتیازات بسیاری کسب کنید. این امتیازها برای بازیکنان تازه کار ایجاد شده است و به صورت دوره ای نیز می توانید درخت ها و اجزای مختلفی را مشاهده کنید که با تمیزکردن و از بین بردن آنها، قادر هستید تا اکس پی بسیار زیادی برای رشد لول اکانت خود پیدا کنید.

خرید جم

جم به عنوان مهمترین منبع در بازی کلش شناخته می شود. به واسطه جم شما می توانید، اسکین ها و آیتم های مختلفی را در بازی خریداری کنید. اما کاربرد جم تنها به انجام کارهای درون برنامه ای منتهی نمی شود. شما به کمک جم ها می توانید ساختمان های خود را با سرعت بیشتری ارتقا دهید. به همین دلیل حتما جم های خود را جمع آوری و نگهداری کنید یا برای پیشرفت سریع تر برای اکانت خودتان جم تهیه کنید. با این روش چندین برابر سریعتر از حالت معمولی رشد خواهید کرد.

کلام آخر

خرید جم، حذف درختان، از بین بردن تان هال و سایر موارد به شما کمک می کنند تا بتوانید اکانت بهتری داشته باشید و لول اکانت خود را افزایش دهید. به همین دلیل حتما در هنگام بازی کردن به این نکات توجه کنید. هرچه وقت بیشتری در بازی کلش آف کلنز بگذارید به همان نسبت نیز می توانید، آیتم ها و منابع بیشتری در بازی دریافت کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.