هدفگذاری ۲۸۰ هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران برای سال ۱۴۰۳
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: در بخشهای خانگی و تجاری همه باید تلاش کنیم تا با تکیه بر خدمات پس از فروش و نگهداشت مشتری، به عدد هدفگذاری شده ۲۸۰ هزار میلیارد ریال برسیم.
به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان با اشاره به اینکه در سال ۹۹، کمتر از ۹ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شده بود، اعلام کرد: این درآمد در پایان سال کاری ۱۴۰۲، به حدود ۲۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که نتیجه حمایت هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران، معاونتهای تجاری و شبکه و بخشهای مختلف مخابرات است.
وی با تأکید بر اینکه کسب درآمد، توسط یک حوزه امکانپذیر نیست، افزود: یکی از مهمترین بحثهای پیش رو در همافزایی، بحث توسعه تجاری است که منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد و همافزایی بین بخشهای شبکه و تجاری میشود.
زارعیان ادامه داد: همچنین توسعه تجاری در این دو بخش اهمیت ویژه دارد یعنی شبکه، در جایی توسعه یابد که تجاری هست و تجاری به سمت جاهایی برود که مزیت نسبی شبکه وجود دارد.
وی با بیان اینکه این همافزایی حقیقتاً کار بزرگی است و امکان ادامه آن در سال جاری بسیار مهمتر است، اظهار داشت: لازم است در طرحهای عمده بهویژه قراردادها و تفاهمنامهها جدیتر با مسئله برخورد کنیم.
معاون امور تجاری و خدمات مشتریان گفت: همافزایی شبکه و تجاری در طول این نشست مشترک، موجب رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت بین دو بخش و همچنین بخشهای تجاری و شبکه با معاونتهای دیگر برای تحقق رضایتمندی مشتریان خواهد بود.
زارعیان خاطرنشان کرد: در بخشهای خانگی و تجاری همه باید تلاش کنیم تا با تکیه بر خدمات پس از فروش و نگهداشت مشتری، به عدد هدفگذاری شده ۲۸۰ هزار میلیارد ریال برسیم.
وی در پایان با بیان اینکه شرکت مخابرات با توجه به سرکوب تعرفهای و مشکلات اقتصادی سال های گذشته به نحو مطلوب به فعالیتهای خود ادامه میدهد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و با سرکوب تعرفهای که طی سالهای گذشته وجود داشته است شرکت مخابرات، جزء شرکتهای بسیار موفق در سطح کشور است و این اطمینان را داریم که انشاءالله با کمک هم بتوانیم مباحث مربوط به توسعه را جدیتر، دقیقتر و کاملتر پیش ببریم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید