ایرانیان از کدام ایموجیها در سال ۱۴۰۲ بیشتر استفاده کردهاند؟
بررسی پرتکرارترین ایموجیهای شبکههای اجتماعی اینستاگرام، ایکس و تلگرام، توسط سامانه تحلیل داده لایفوب، نشان میدهد که شکلکها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند و از بین شکلکها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجیها به شمار میروند، البته خنده پرتکرارترین ایموجی در ایکس و تلگرام میباشد و در اینستاگرام چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.
به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایفوب، نوشت: یکی از بازیگران مهم اما ساکت شبکههای اجتماعی، ایموجیها هستند.
شکلکها و تصاویر کوچکی که گاهی تاثیرات عجیبی در برقراری ارتباط دارند.
حالا سالهاست که این تصاویر یکی از ابزار انتقال احساس یا کوتاه کردن جملات را برای ما دارند.
با رصد و پایش شبکههای اجتماعی پرتکرارترین ایموجیهای شبکههای اجتماعی اینستاگرام و ایکس (توییتر) و تلگرام را در کنار هم قرار داده تا ببینیم ایرانیان از کدام ایموجیها بیشتر استفاده میکنند.
در نمودار زیر دستهبندی ایموجیهای پرتکرار را بر اساس پیام و حس غالب هر ایموجی مشاهده میکنید. شکلکها و احساسات با ۲۶ درصد از مجموع محتوا بیشترین تکرار را دارند. پنج ایموجی سمت چپ نیز پنج ایموجی پرتکرار در این دسته هستند. از بین شکلکها خنده و قلب جزو پرتکرارترین ایموجیها هستند.
خنده پرتکرارترین ایموجی در توییتر و تلگرام است و شاید این یک خبر خوب باشد. اینکه در این دو پلتفرم با این حجم از اخبار سخت و نگران کننده هنوز کاربران میخندند شاید نشان خوبی از تبدیل غمها به خندهها باشد. در اینستاگرام اما چشم قلبی بیشترین کاربرد را دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید