کدخبر :292160 پرینت
21 اسفند 1402 - 09:13

اتصال روستای افتر شهرستان سرخه به اینترنت پر سرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از ارتقا تکنولوژی سایت همراه اول در روستای افتر، دهستان هفدر شهرستان سرخه با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید یاسر حسن پور از راه اندازی سایت با تکنولوژی کامل 2G/3G/4G به پیمانکاری اپراتور همراه اول با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: راه اندازی این سایت، زمینه دسترسی مردم روستای افتر در شهرستان سرخه را به اینترنت پهن باند سیار و شبکه ارتباطی کشور فراهم کرد.

حسن پور با بیان اینکه دسترسی روستاهای مذکور به آنتن دهی موبایل و شبکه ارتباطی کشور با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات سیار انجام شده است اظهارداشت: تحقق این مهم در راستای سیاست‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات و دستور وزیر ارتباطات مبنی بر کاهش حداکثری شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها است.

وی با اشاره به ارتقای سایت همراه برای روستای افتر افزود: خوشبختانه با ارتقای تکنولوژی سایت، 410 خانوار این روستا، به شبکه ارتباطی کشور متصل شدند و از مزایای اتصال این روستا به شبکه ارتباطی کشور، ایجاد فرصت های جدید برای رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه فناوری است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.