کدخبر :291303 پرینت
30 بهمن 1402 - 13:16

معاون وزارت صمت، مطرح کرد: ثبت نظرات مردمی از واحدهای صنفی در سامانه «کالا به فی»

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت اعلام کرد که با راه اندازی سامانه «کالا به فی»، مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادها و حتی شکایات خود را درباره قیمت کالا‌ها منعکس کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا شاه میرزایی گفت: سامانه «کالا به فی» راه اندازی شده است تا با کمک مردم، نظارت بر نحوه قیمت گذاری و فروش کالا‌ها دقیق‌تر انجام شود.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند با نصب این سامانه، از محل دقیق فروشگاه‌ها و قیمت انواع کالا‌ها و خدمات مطلع شده و هرگونه نظر، شکایت و یا درخواست بازدید بازرسان اتحادیه‌ها را عنوان کنند.

شاه میرزایی گفت: هم اکنون هشت هزار اتحادیه صنفی در کشور وجود دارد که وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردمی را به عهده دارند.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت افزود: اتحادیه‌ها موظفند حداکثر ظرف سه روز به پاسخ دهی شکایات و نظرهای مردمی اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.