کدخبر :289016 پرینت
30 آذر 1402 - 17:24

رتبه‌بندی برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳؛ پیکسل ۸ جذاب‌ترین گوشی برای عکاسان

یوتیوبر معروف MKBHD با انتشار ویدیویی در صفحه خود برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ در دسته‌های مختلف را معرفی کرد که عنوان گوشی سال در این رتبه‌بندی به گوگل پیکسل ۸ رسید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این رتبه‌بندی در دسته‌بندی بهترین گوشی با اندازه بزرگ، بهترین گوشی در اندازه کوچک، بهترین دوربین در گوشی، بهترین گوشی از نظر باتری، بهترین گوشی با بیشترین ارزش خرید و بهترین گوشی سال صورت گرفت.

در دسته‌بندی برترین دوربین گوشی، آیفون ۱۵ پرو‌ رتبه اول را کسب کرد. اگرچه درحال حاضر گوشی‌هایی در بازار هستند که عکس‌هایی باکیفیت‌تر از آیفون ۱۵ پرو ثبت می‌کنند، اما از نظر ویدیویی به گرد پای جدیدترین محصول اپل هم نمی‌رسند.

این یوتیوبر معروف ثبات دوربین‌ها و قابلیت‌های ویدئویی جدید آیفون ۱۵ پرو مانند ضبط ProRes و ذخیره مستقیم روی SSD خارجی را تحسین کرد.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ با صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچی، عمر باتری عالی و داشتن یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها و قلم S Pen موجود در دستگاه توانست رتبه اول برترین گوشی بزرگ سال را از آن خود کند‌‌.

ایسوس Zenfone 10 با نمایشگر ۵٫۸ اینچی به عنوان بهترین گوشی کوچک انتخاب شده است. طراحی مینیمال همراه با سخت‌افزار معقول معیار این انتخاب بوده است.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A54 در بخش با ارزش‌ترین خرید در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد. این گوشی که کم‌تر از ۴۰۰ دلار قیمت دارد، تعادل خوبی بین ویژگی‌های کاربردی و قیمت پایین ایجاد می‌کند.

اما گوشی پیکسل ۸ گوگل علیرغم افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری آن نسبت به مدل پیکسل ۷، با دوربینی فوق‌العاده و وعده گوگل برای پشتیبانی ۷ ساله در بروزرسانی نرم‌افزاری توانست جایزه گوشی سال را کسب کند‌‌.

انتهای پیام

 

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.