کدخبر :288369 پرینت
14 آذر 1402 - 13:26

بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان چه قیمتی است؟

مودیانی که مشمول پرداخت مالیات هستند طبق قانونی که در اوایل امسال تصویب شد می بایست تمامی صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال نمایند در غیر این صورت مشمول جریمه مالیاتی خواهند شد.

متن خبر

گزارش آگهی/ مودیان باید از طریق نرم افزار واسط سامانه مودیان، استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی و یا استفاده از نرم افزار حسابداری که قابلیت ارسال فاکتور به سامانه مودیان را دارند اقدام به ارسال صورتحساب های خود نمایند. در حقیقت برای اغلب مودیان ارسال الکترونیکی فاکتورها چندان خوشایند نبود و روش ارسال دستی فاکتورها را با تمام مشکلاتی که داشت ترجیح می دادند چرا که با تمام بایدها و نبایدهای این روش آشنایی داشتند.روش الکترونیکی علاوه بر نوین بودن، مسائل دیگری نیز پیش روی مودیان قرار داده، به همین دلیل از همان ابتدا در نظر مودیان چندان جذاب به نظر نیامد حتی برخی از اشخاص سعی در ادامه روند دستی بودند، البته این روش نتیجه ای جز جریمه مالیاتی در پی ندارد و تمامی افراد حتی علی رغم میل باطنی می بایست از روش الکترونیکی برای ارسال صورتحساب ها استفاده نمایند.

با الکترونیکی شدن فاکتورها بسیاری از استارت آپ ها در پی طراحی و راه اندازی نرم افزار واسط سامانه مودیان جهت ارسال مستقیم فاکتورها به سامانه مودیان شدند ، با استفاده از این روش مودی می تواند به راحتی و بدون هیچ دانش فنی خودش در هر زمان و هر مکانی اقدام به ارسال فاکتورها نمایند و بعد از ارسال حتی پیگیری نماید و یا حتی فاکتورها را اصلاح و ابطال کند. یکی از دغدغه هایی که مودیان با آن رو به رو هستند انتخاب بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان می باشد.از آنجایی که تعداد شرکت های ارائه دهنده نرم افزار سامانه مودیان زیاد می باشد ، اشخاص دچار سردرگمی هستند که کدام یک از نرم افزارها مناسب آنهاست و باید کدامیک را انتخاب نمایند. ما در این مطلب سعی می کنیم به بررسی برخی از شرکتهای ارائه دهنده ی نرم افزار واسط بپردازیم تا شاید کمکی باشد به افرادی که قصد خرید نرم افزار واسط سامانه مودیان را دارند 

قیمت بهترین نرم افزار سامانه مودیان

نرم‌افزار سامانه مودیان به عنوان بهترین ابزار واسط برای ارسال سریع و بدون دردسر صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان شناخته می‌شود. در واقع اگر یک نرم افزار چنین ویژگی را داشته باشد و بتواند بدون پیچیدگی فاکتورها را به سامانه مودیان ارسال نماید از نظر مودیان بسیار محبوب خواهد بود اگر نرم‌افزار مورد استفاده در این فرآیند کمکی نکند، مشکلات آنها چندین برابر می‌شود. قیمت نرم افزار واسط حسابدار اپ به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای سامانه مودیان تنها 4.200.000 هزار تومان می باشد.

[node:title]

معرفی بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان

در این فهرست، نرم‌افزارهای واسط سامانه مودیان به منظور راهنمایی و کمک به شما برای انتخاب بهتر و تصمیم‌گیری آگاهانه ارائه شده‌اند. این لیست با دقت و بر اساس عملکرد، سازگاری، و سادگی استفاده توسط کاربران جمع‌آوری و انتخاب شده است و مطابق با سلیقه نویسنده نمی باشد. اگر از یک نرم‌افزار استفاده کرده‌اید که شامل این موارد نبوده و در اینجا ذکر نشده است، لطفاً نام آن را در نظرات بیان کنید تا در بروزرسانی مقاله مورد اشاره قرار گیرد. این فهرست می‌تواند به بسیاری از افراد کمک کند تا از وضعیت سردرگمی خارج شوند، پس لطفاً در بهبود و به روزرسانی آن کمک کنید.

[node:title]

 نرم افزار واسط سامانه مودیان حسابدار اپ

نرم افزار سامانه مودیان حسابدار اپ یک نرم‌افزار حسابداری و مالیاتی است که به کاربران فرصت اتصال مستقیم و آسان به سامانه مودیان را از طریق اینترنت ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار واسط، به مودیان مالیاتی اجازه می‌دهد که با چند کلیک ساده، صورتحساب‌های خود را به سامانه ارسال نمایند و همچنین قادرند با استفاده از آن، به راحتی صورتحساب‌های ارسال شده را پیگیری نمایند و در صورت نیاز اصلاح و یا ابطال نمایند.

 نرم‌افزار واسط حسابدار اپ،  توسط مجموعه از مشاوران مالیاتی و حسابداری توسعه داده شده است. این شرکت با تیمی متخصص و با تجربه، از دانش و علم به‌روز بهره می‌برد و نرم‌افزاری فراهم می‌کند که به مودیان امکان می‌دهد بدون نیاز به استفاده از خدمات شرکتهای مالیاتی معتمد، صورتحساب‌های خود را ثبت و به سامانه مودیان ارسال کنند. این ابزار باعث می‌شود که مودیان بتوانند به‌طور مستقیم و بدون دردسر از این خدمات استفاده کنند و به راحتی وضعیت صورتحساب‌های خود را پیگیری کنند.

ویژگی های نرم افزار واسط سامانه مودیان حسابدار اپ

  • ارسال مستقیم صورت حساب به سامانه مودیان بدون محدودیت
  • مدیریت فاکتورهای برگشت از فروش، ابطال و اصلاح فاکتورها
  • نرم افزار تحت وب و آنلاین با قابلیت نصب بر روی سیستم یا سرور مشتریان
  • پشتیبانی، آموزش اختصاصی و بروزرسانی رایگان
  • پشتیبانی از الگوی فروش ساده، الگوی صادرات و الگوی قرارداد پیمانکاری
  • آموزش رفع خطاهای سامانه مودیان
  • آموزش ویدئویی
  • قیمت : 4.200000میلیون تومان

شماره تماس : 021 – 91004092

وبسایت: https://hesabdar.app/

نرم افزار واسط سامانه مودیان فرداد

سامانه ارسال صورتحساب الکترونیکی "فرداد" به منظور ارسال صورتحساب‌های مالیاتی به سامانه مودیان تاسیس شده است. این سامانه امکان ثبت فاکتورهای فروش را به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه برای شما فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، شما دیگر نیازی به استفاده از مشاورین مالیاتی معتمد برای ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی خود ندارید. یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار، ارائه نسخه رایگان برای شرکت‌های کوچک می‌باشد.

  • پشتیبانی از الگوی فروش ساده
  • ارسال مستقیم صورت حساب به سامانه مودیان
  • مدیریت فاکتورهای برگشت از فروش، ابطال و اصلاح فاکتورها
  • نرم افزار تحت وب و آنلاین
  • پشتیبانی از طریق چت آنلاین ، آموزش گروهی و راه‌اندازی آنی
  • قابلیت ارتقا به نرم افزار حسابداری
  • قیمت: از 179.000 هزار تومان در ماه تا 999.000 تومان با توجه به پلن

شماره تماس :021 – 43027

www.fardadgroup.com

نرم افزار واسط سامانه مودیان هوفر

این نرم‌افزار توسط شرکت دانش‌بنیان پرنیان پردازش پارس (هوفر) تهیه و تولید شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید به‌سادگی و بدون نیاز به نرم‌افزارهای حسابداری یا خدمات شرکت‌های مشاوره مالیاتی معتمد، فاکتورهای فروش خود را به سامانه مودیان ارسال کنید.

  • پشتیبانی از تمام الگوهای صورتحسابارسال مستقیم صورت حساب به سامانه مودیان بدون محدودیت
  • مدیریت فاکتورهای برگشت از فروش، ابطال و اصلاح فاکتورها
  • نرم افزار تحت وب و آنلاین با قابلیت نصب بر روی سیستم یا سرور مشتریان
  • پشتیبانی، آموزش اختصاصی و بروزرسانی رایگان
  • قابلیت ارتقا به نرم افزار حسابداری جامع
  • قیمت : نیاز به تماس دارد

اطلاعات تماس : 021 – 91013342

www.hoofer.cloud

نرم افزار سامانه مودیان سپیدار

سپیدار یک سیستم نرم‌افزار واسط برای سامانه مودیان است که به منظور ارسال مستقیم صورتحساب‌های الکترونیکی بدون نیاز به شرکت‌های معتمد مالیاتی طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توان به سرعت  فاکتورهای فروش را به سامانه مودیان ارسال کرد و به‌سرعت از وضعیت فاکتور مطلع شد.

  • پشتیبانی از الگوی فروش ساده و فروش ارزی
  • ارسال مستقیم صورت حساب به سامانه مودیان
  • مدیریت فاکتورهای برگشت از فروش
  • نرم افزار تحت وب و تحت ویندوز
  • بیش از 30 میلیون تومان

شماره تماس: ۰۲۱-۴۲۷۴۵۲۲۲

www.sepidarsystem.com

نرم افزار واسط سامانه مودیان حسابداران برتر

نرم افزار واسط حسابداران برتر به منظور ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان ارائه شده است. این ابزار برای افرادی طراحی شده که به دلیل عدم داشتن دانش فنی و تخصصی یا عدم استفاده از نرم‌افزارهای مالی، به دنبال راهی ساده و کارآمد برای ارسال صورتحساب‌های خود به سامانه مودیان هستند.

  • پشتیبانی از الگوی فروش ساده و الگوی صادرات
  • ارسال مستقیم صورت حساب به سامانه مودیان
  • مدیریت فاکتورهای برگشت از فروش
  • نرم افزار تحت وب و آنلاین
  • یشتیبانی از نرم افزار
  • آموزش ویدئویی
  • قیمت : 5.000.000

شماره تماس : 09359391000

hesabdaranbartar.com

ویژگی های بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان

یکی از مهمترین ویژگی که یک نرم افزار واسط برای مودی  باید داشته باشد، قیمت است.توجه فرمایید که هر شرکت با توجه به ویژگی هایی که درون نرم افزار جای داده است قیمت را تعیین کرده است به همین دلیل قیمت نرم افزارهای واسط با یکدیگر متفاوت است .مودیان به دنبال کمترین قیمت نرم افزار با بیشترین ویژگی ها می باشند. توصیه می کنیم حتما به سایت  حسابدار اپ به آدرس http://hesabdar.app مراجعه نمایید قطعا مطابق با نیاز شما پلنی وجود خواهد داشت.

1. مدیریت کالا، خدمات و مشتریان: نرم‌افزار باید قابلیت مدیریت کالاها، خدمات و اطلاعات مشتریان را داشته باشد.

2. مدیریت فاکتورهای فروش: امکان صدور، مدیریت و پیگیری فاکتورهای فروش در نرم‌افزار

3. مدیریت برگشت از فروش و ابطال فاکتورها

4. طراحی فاکتور چاپی: امکان طراحی فاکتورها برای چاپ از طریق نرم‌افزار بسیار مفید است.

5. ایمپورت داده‌ها از اکسل: قابلیت وارد کردن داده‌ها از فایل‌های اکسل به نرم‌افزار 

6. استعلام وضعیت فاکتور در سامانه مودیان: نرم‌افزار باید امکان بررسی وضعیت فاکتورهای ارسالی به سامانه مودیان را داشته باشد.

7. بدون محدودیت در صدور فاکتور و ارسال به سامانه مودیان: عدم محدودیت در تعداد فاکتورهای صادر شده و ارسالی به سامانه مودیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

8. اکسپورت از اکسل: امکان اکسپورت داده‌ها به فرمت اکسل نیز یکی از ویژگی‌های مورد نظر است.

9. به روز رسانی، آموزش و پشتیبانی رایگان

با توجه به این ویژگی‌ها و نیازهای کسب‌وکار خود، می‌توانید بهترین نرم‌افزار سامانه مودیان را انتخاب کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین نرم افزارهای واسط را نام ببریم ، شما مودیان میتوانید با توجه به نیاز خود و میزان قیمت نرم افزارها از یکی از آنها استفاده نمایید.

منبع : https://hesabdar.app/best-software-modian-system/

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.