کدخبر :286262 پرینت
24 مهر 1402 - 13:54

ارتقای رضایت مشتریان با هوشمندسازی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست در مسیر هوشمندسازی در حرکت است که نتیجه آن با افزایش سرعت، دقت، امنیت و کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمود لیائی روز یکشنبه 23 مهر 1402 طی سفر به استان آذربایجان غربی از واحدهای ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شواری اداری پست استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه ها و طرح های رونمایی شده در هفته پست با حضور وزیر ارتباطات، بیان کرد: «با راه اندازی و اجرای این طرح پست در مسیر هوشمندسازی در حرکت است که نتیجه آن با افزایش سرعت، دقت، امنیت و کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.»

لیائی به فعالیت کارگروه ملی GNAF اشاره کرد و افزود: «با انجام عملیات نصب پلاک های ساختمانی و رفع نواقص نامگذاری معابر توسط شهرداری ها و دهیاری های کشور در مدت زمان باقی مانده تا پایان اجرای طرح با مددالهی و تلاش مجموعه کارکنان شبکه پستی در سراسر کشور به تحقق کامل اهداف این پروژه ملی در بخش پیاده سازی خواهیم رسید.»

یکپارچه سازی سامانه ها، ساماندهی نیروهای دانه شمار و برنامه ریزی برای توسعه صندوق های هوشمند توزیع مرسولات پستی در اقصی نقاط کشور از جمله موارد مطرح شده مدیرعامل در این نشست بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.