کدخبر :284938 پرینت
19 شهریور 1402 - 09:14

تمسخر اپل توسط گوگل همچنان ادامه دارد

آیفون ۱۵ و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده و این شرکت با راه اندازی هشتگ bestphonesforever به معرفی امکانات و ویژگی‌های محصولات جدید گوگل پرداخته است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، گوگل، خالق اندروید که در چند سال اخیر تمرکز بیشتری را روی تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل گذاشته، در شرایطی که تنها چند روز تا رونمایی از آیفون ۱۵ زمان مانده، تغییر پورت شارژ آیفون از حالت لایتینگ به USB C را دستمایه تمسخر کمپانی اپل قرار داد.

کمپانی گوگل اخیرا با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی هشتگ bestphonesforever به معرفی امکانات و ویژگی‌های محصولات جدیدش پرداخته است.

این کمپانی که به زودی قرار است از محصول جدید خود گوشی پیکسل ۸ رونمایی کند، تحت این هشتگ تبلیغاتی خود، ویدیویی فانتزی منتشر کرده که در آن کمپانی اپل و گوشی آیفون را به سخره می‌گیرد.

آیفون ۱۵ و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده تا در ویدیوی مذکور آن را مسخره کند‌. 

در این ویدیو، دو گوشی پیکسل و آیفون کنار یکدیگر در حال ریلکس کردن نمایش داده شده و بحث جالبی بین آن‌ها شکل می‌گیرد که پر از طعنه گوگل به اپل است. گوگل در این ویدیو به طعنه، قابلیت‌های گوشی پیکسل مثل ترجمه در لحظه پیام‌ها، افزایش کیفیت عکس‌های قدیمی و پاسخ به تماس‌های ناشناس با کمک هوش مصنوعی را به‌رخ می‌کشد. اما از طرفی تجهیز آیفون ۱۵ به پورت USB-C را نیز مورد تمسخر قرار می‌دهد.

اپل طبق روال هرساله قرار است تا چند روز دیگر در تاریخ ۱۲ سپتامبر در رویداد پاییزی خود به نام wonderlust از خانواده گوشی‌های آیفون ۱۵ رونمایی کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.