سرویس ها و برنامه های کاربردی اربعین باید به مردم معرفی شوند
رئیس کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی ستاد اربعین وزارت ارتباطات، با اشاره به سرویس های ارائه شده از طرف پلتفرم ها و اپلیکیشن های داخلی، تصریح کرد: سرویس های قابل ارائه در این ایام بسیار کاربردی هستند و باید برای زوار اربعین معرفی شوند تا تجربه دلنشین تری از زیارت را بتوانیم برای مردم فراهم کنیم.
به گزارش سیتنا، کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی ستاد اربعین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور مدیران روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ملی پست، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام برگزار شد.
خرامید در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به زوار و مردم به کار و زندگی ما برکت می دهد، تاکید کرد: با سازمان ها و واحدهای خدمت رسان در ایام اربعین با هدف طرح موضوعات مشترک و رفع مشکلات در ارایه خدمات به مردم، باید هماهنگی لازم انجام شود.
وی به اهمیت فعالیت های انجام شده اشاره کرد و افزود: از هم اکنون نسبت به اطلاع رسانی سرویس های قابل ارائه با بهره از پتانسیل سکوهای داخلی استفاده شود.
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به سرویس های ارائه شده از طرف پلتفرم ها و اپلیکیشن های داخلی، تصریح کرد: سرویس های قابل ارائه در این ایام بسیار کاربردی هستند و باید برای زوار اربعین معرفی شوند تا تجربه دلنشین تری از زیارت را بتوانیم برای مردم فراهم کنیم.
وی به سرویس پست یافته به عنوان یکی از این خدمات اشاره کرد و افزود: خدمات اینچنینی که برای مردم هنوز آشنا نیستند را باید برای مردم معرفی کرد و در مورد خدمات آنها باید توضیح داد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه خدماتی که قرار است در مجموعه شرکت ها، سازمان ها و ستاد وزارت ارتباطات در ایام اربعین برای استفاده عموم زائران حسینی ارایه شود، مطرح شد و ضمن ارایه جزییات از سوی هر بخش، اقدامات رسانه ای و هماهنگی مورد نیاز برای معرفی و آموزش آنها صورت گرفت.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید